امام جمعه زرند:

دفاع مقدس ذخیره‌ی مقدس انقلاب اسلامی است

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس ذخیره‌ای مقدس انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس ذخیره‌ای مقدس انقلاب اسلامی است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب ۱۹ ماه با شهادت‌ها، ترورها و انفجارها و با غافلگیری درصدد از بین برد انقلاب بود، اما چون موفق نشد جنگ ۸ ساله را بر انقلاب اسلامی تحمیل کرد.

وی تصرف خاک ایران، تجزیه جمهوری اسلامی و تسلط بر نفت منطقه را از اهداف دشمن در این جنگ برشمرد و اضافه کرد: در سایه فداکاری و رزم‌آوری نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج، دشمن به اهداف خود نرسید و یک وجب از خاک جمهوری اسلامی هم به چنگ استکبار در نیامد.

ابراهیمی با بیان اینکه پیروز جنگ ما بودیم، گفت: عزت، نتیجه دفاع غیرتمندانه است و لذا خبرنگار وقتی از (صدام) پرسید چرا در جنگ با کویت لباس نظامی نپوشید ولی در جنگ ۸ سال با ایران یک روز بدون لباس نظامی نبودید؟ گفت: «در جنگ با کویت مرد ندیدم ولی در جنگ ۸ ساله بزرگترین مران را دیدم».

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی با ایستادگی و استقامت به نتیجه رسیده و امروز عزت ما در ایستادگی همه جانبه در مقابل تحریم‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا است.

خطیب نماز جمعه زرند گفت: دشمن دنبال وابسته کردن و ذلت و حقارت ایران اسلامی بود و می‌خواست قرن‌ها سرمایه جمهوری اسلامی را به غارت و یغما ببرند، اما خون جوانان فداکار و شهدا و جانبازان و ایثارگران دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

ابراهیمی تاکید کرد: امروز برای استقرار کامل در منطقه باید با تکیه کردن بر قدرت داخلی و مدیریت جهادی لحظه‌ای از تمرین، آموزش و رزمایش نظامی و اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید غافل نشویم و خیانت‌کاران و منافقان که عامل بی‌ثباتی در قیمت اجناس مورد نیاز مرد هستند، شناسایی کرده در نطفه خفه کنیم تا جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران مثل همیشه سرفراز باشیم.

 

 

انتهای پیام/