همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند به بهره برداری رسید.

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند با بیان اینکه این دو طرح با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب بهره برداری از جاده دسترسی آسان به یزدانشهر از کمربندی زرند – سیریز – بافق (جاده آنتنی) به طول ۲ کیلومتر با حجم خاکبرداری ۹۰۰۰ متر مکعب و خاکریزی ۲۱۰۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان و بهره برداری و تعریض ۹۰۰۰ متر مربع بلوار امام خمینی یزدانشهر به طول ۷۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری یزدانشهر، می‌باشد.

“احمد ایزدی” شهردار یزدانشهر نیز یادآور شد: این دو طرح با همکاری ادارات راه و شهرسازی و راهداری شهرستان با نصب علائم ایمنی و خط کشی انجام گرفته است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ضمن بهره‌مندی جامعه هدف یزدانشهر از مزایای آنها، گامی موثر در راستای ارتقا شاخص های دسترسی آسان، ایمن و زیباسازی شهری برداشته شده است.

در این مراسم، امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سهراب نژاد مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، اعضای شورای شهر یزدانشهر، جمعی از مسئولین اجرایی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.

بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند0 بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند1 بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند2 بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند3 بهره برداری از دو طرح عمرانی در یزدانشهر زرند4

انتهای پیام/

منبع : فرمانداری زرند