شهردار زرند:

افراد مغرض و شایعه پرداز به دنبال ایجاد اختلاف در بین مدیریت شهری زرند هستند.

افراد مغرض و شایعه پرداز به دنبال ایجاد اختلاف در بین مدیریت شهری زرند هستند.

مهدلو شهردار زرند گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری زرند باید از اولویت های کارکنان باشد.

به گزارش صدای زرند، مهندس “محمد رضا مهدلو” شهردار زرند در نشست شورای معاونین خواستار تداوم و پیگیری بیشتر پروژه های عمرانی از سوی مدیران و معاونین شهرداری شد و گفت: تداوم فعالیت‌های عمرانی و حرکت در مسیر تعیین شده شهرداری می تواند رضایت شهروندان را بیشتر از گذشته جلب نماید.

وی با اشاره به شیطنت برخی افراد معلوم الحال که به دنبال ایجاد اختلاف در بین مدیریت شهری می باشند، گفت: این افراد می خواهند ارامش و حرکت رو به جلوی شهرداری زرند را با مشکل مواجه نمایند و برای این نهاد سنگ اندازی کنند.

شهردار زرند با اعلام اینکه برای خدمت به شهرداری امده ایم و به صورت جهادی فعالیت‌های خود را پیگیری خواهیم کرد، گفت: به شایعات توجه نکنید و با قدرت به دنبال خدمت به شهروندان باشید.

وی از برخورد جدی با شایعه پردازان و افراد مغرض خبر داد و گفت: با هیچ کسی در هر مسند و جایگاهی شوخی نداشته و نداریم و هر فردی که با شایعه پراکنی قصد برهم زدن جو شهرداری زرند را داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

مهدلو در ادامه با اشاره به اینکه افرادی هستند که سوار بر موج‌های منفی به دنبال ضربه زدن به شهرداری می باشند، گفت: هدف اول ما خدمت به نظام و مردم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خواستار توجه بیشتر به بحث تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری شد و بیان کرد: یکی از سنجش های کار آمدی نظام اداری میزان رضایتمندی شهروندان است و لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری زرند باید از اولویت های کارکنان باشد.

شهردار زرند با بیان این که برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری یک امر ضروری است، اظهار داشت: اخلاق اداری زمانی حاصل می شود که کارکنان اداری خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.

وی بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل همکاران با یکدیگر در جهت پیشبرد کارهای اداری تأکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ی ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف والای شهرداری زرند استفاده کنند.

انتهای پیام/