جانشین دادستان زرند:

پلمب بنگاه‌های معاملاتی خودروی زرند، به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی ابلاغی

جانشین دادستان شهرستان زرند از پلمب بنگاه‌های معاملاتی خودرویی زرند که الزامات بهداشتی مرکز بهداشت را رعایت نکرده بودند، خبر داد.

جانشین دادستان شهرستان زرند از پلمب بنگاه‌های معاملاتی خودرویی زرند که الزامات بهداشتی مرکز بهداشت را رعایت نکرده بودند، خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “یعقوب احمدی” در این رابطه بیان داشت: متاسفانه یک سوءتفاهم برای برخی از مردم و کسبه بوجود آمده و آن این هست که گمان می‌کنند همه چیز تمام شده است و آن‌ها حق دارند به هر شکلی به فعالیت خود ادامه دهند، در صورتی که به علت مشکلات اقتصادی مردم تصمیم گرفته شده است با رعایت فاصله اجتماعی و الزامات بهداشتی کسبه محترم به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: اما متاسفانه برخی به گمان اینکه محدودیت‌ها برطرف شده است و بدون رعایت موارد بهداشتی فعالیت می‌کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: هیچ حاشیه امنی برای هیچ فعالیت اقتصادی وجود ندارد، مگر با رعایت الزامات بهداشتی و چنانچه فعالین اقتصادی اعم از کارخانجات و معادن و صنوف و بازاریان موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، بدون شک تعطیل خواهند شد.

جانشین دادستان زرند افزود: متاسفانه یکی از مراکزی که به شدت دارای تجمعات انسانی است و به توصیه‌های بهداشتی بی‌توجه می‌باشند، بنگاه‌های معاملاتی خوردو می‌باشد. در بازدیدی که امروز عصر از آن‌ها بعمل آمد این موضوع تشخیص داده شد، و تقریباً همگی به صورت کامل تا زمان اندیشیدن تمهیدات و تعهدات بهداشتی تعطیل شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه طبق تصمیمات کشوری و استانی برخی محدودیت‌ها برداشته شده است و نظر به اینکه علائم ویروس بین ۱۰ تا ۲۰ روز بعد بروز می‌کنند در صورت عدم رعایت مردم عزیز مجدداً شاهد افزایش آمارها باشیم، لذا از شهروندان عزیز تقاضا دارم فاجعه کرونا را جدی بگیرید و به فکر سلامتی خود و اعضای خانواده خود باشند.

 

انتهای پیام/