پلمپ قلیان سراها در جهت پیشگیری از بیماری کرونا در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در جهت پیشگیری از بیماری کرونا طرح برخورد با قلیان سراهای متخلف در زرند به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در جهت پیشگیری از بیماری کرونا طرح برخورد با قلیان سراهای متخلف در زرند به اجرا در آمد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “محمد خدادادنژاد” با اعلام این خبر گفت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و سرکشی از سفره خانه های سنتی و واحد های صنفی ارائه دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدادادنژاد با بیان اینکه در این طرح ۷ واحد قلیان سرا تعطیل و پلمپ شد افزود: هم اکنون هیچ قلیان سرایی در شهرستان زرند فعال نیست و با تعامل سازنده ای که با واخد های صنفی بازی های رایانه ای برقرار کرده ایم کلیه این واحد های صنفی نیز در اقدامی خود جوش و مشارکتی فعالیت خود را متوقف کردند و هم اکنون هیچ واحدی در این صنف نیز باز و فعال نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند، هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان زرند از اولویت های پلیس است و تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد و در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف مختلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/

منبع : پایگاه خبری پلیس *** انتشار دهنده : میثم رضازاده