پیام تقدیر و تشکر مسئولین زرند از مردم در پی حضور بی نظیر در انتخابات ۹۸

امام جمعه، نماینده، فرماندار و رئیس هیئت نظارت شهرستان زرند در پیامی از حضور پرشور و حماسی همشهریان زرندی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی کردند.

امام جمعه، نماینده، فرماندار و رئیس هیئت نظارت شهرستان زرند در پیامی از حضور پرشور و حماسی همشهریان زرندی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال بر ما منت نهاد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه همشهریان عزیز زرندی، بار دیگر با خلق حماسه حضور پرشور و مشارکتی کم نظیر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشتی دیگر بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی زده و افتخاری بزرگ بر افتخارات این مرزو بوم اسلامی افزود، لذا این خلق حماسه درخور تحسین و تمجید و سزاوار سپاس و ستایش فراوان است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم به فاصله کمی از راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن ماه، باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان خصوصاً سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش میباشد که یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از هدایت‌های بی نظیر مقام معظم رهبری و عرض تبریک و تهنیت خدمت سرکار خانم عفت شریعتی منتخب مردم زرند و کوهبنان در مجلس یازدهم شورای اسلامی، لازم می دانیم از عموم مردم ولایی و شریف شهرستان زرند که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با وحدت، همدلی، وفاق و با همت بلند و حضور گسترده خود در دوم اسفند ماه حضور چشمگیری پای صندوق‌های رای داشته، تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین از همه نیروهای فداکار و دست‌اندرکاران اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات در شهرستان که با تلاش‌های شبانه‌ روزی خویش در انجام و برگزاری این میثاق ملی صادقانه قبول زحمت نموده و نیز از حافظان امنیت انتخابات، اصحاب رسانه‌، نهادهای فرهنگی، جریان ها و احزاب و تشکل‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، روحانیون، بسیجیان و تمام کسانی که به هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این رویداد ملی کمک کردن، صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری می نماییم.

به امید فردای بهتر و تبدیل رقابت های انتخاباتی به رفاقت و همدلی جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان زرند و از خداوند منان توفیق، سلامتی، رستگاری، بهروزی و عاقبت به خیری را برای همگان آرزومندیم.

علی ابراهیمی – امام جمعه زرند
حسین امیری – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی
علی صادق زاده – فرماندار زرند
علی پوررنجبر – رئیس هیئت نظارت ستاد انتخابات زرند

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده