اختتامیه مسابقات فوتسال کارگران زرندی برگزار شد

سرپرست اداره کار زرند گفت: این مسابقات بمناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اداره کار برگزار شد.

سرپرست اداره کار زرند گفت: این مسابقات بمناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اداره کار برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، “علیرضا ابراهیمی” گفت: این بازی ها با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که پس از رقابت این تیم ها به ترتیب تیم های کک سازی الف، مجتمع فولاد و راه آهن مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

ابراهیمی بیان داشت: ورزش عامل بسیار مهمی در راستای ایجاد سلامت، شادابی و نشاط در جامعه کارگریست، و وقتی یک شهروند یا یک کارگر، دارای جسم و روحی سالم باشد، اثرات سلامت او به کار و تولید و خانواده و جامعه به طور مستقیم و غیر مستقیم سرایت خواهد کرد.

وی افزود: برای تحقق اهداف ورزش کارگری نیز کارفرمایان و کارخانجات فعال به عنوان حامی می‌توانند نقش تعیین کننده ای در سلامت جامعه مخصوصاً جامعه کارگری ایفا کنند.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: نه تنها کارگران زحمتکش نیازمند ورزش هستند بلکه کارفرمایان نیز نیازمند ورزش و فعالیت بدنی می‌باشند.

وی لازمه یک جامعه سالم، از نظر روحی و روانی، فعالتر، پویاتر و شاداب‌تر را ورزش کردن دانست و بیان داشت: ورزش می‌تواند موجب ایجاد یک نیروی کار سالم با بهره وری بالاتری شود.

صادق زاده ادامه داد: با گسترش صنعت در شهرستان، توسعه ورزش در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری، امری ناگزیر و عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری نیروهای انسانی خواهد بود.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این سری از مسابقات کارگری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و شهردار زرند نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند *** انتشار دهنده : میثم رضازاده