روی خط تبلیغات انتخابات/

تحلیلیه انقلابی – با سه کاندیدای روزهای اول تبلیغات

آغازین روزهای تبلیغات انتخابات نمایندگی مجلس در شهرستان زرند و کوهبنان با معرفی گزینه نهایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان آغاز شد.

آغازین روزهای تبلیغات انتخابات نمایندگی مجلس در شهرستان زرند و کوهبنان با معرفی گزینه نهایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان آغاز شد.

صدای زرند: با تصمیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، دکتر «عبدالحسین همتی» جوانِ نخبه کشور، بنا به تعهدی که به جریان انقلابی داده بود با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود از ادامه فعالیت در این مسیر منصرف و با قدردانی از حمایت هوادارانش آرزومند موفقیت این جریان شد؛ ظاهراً با سیاست صبر و مدارایی که در پیش گرفته است باید شاهد حضور پر رنگ همتی در آینده سیاسی و اجتماعی استان بود!

گزینه نهایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند و کوهبنان یعنی خانم «عفت شریعتی کوهبنانی» با معرفی حاج «عباس ایرانمنش» به عنوان رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی خود، دومین شُک تبلیغاتی روز اول را به نام خود زد. با رصد و تحلیل این انتصاب می‌توان نتیجه گرفت وی می‌خواهد در کنار همه سلایق و جریان‌های میانه‌رو طرحی نو و متفاوت از گذشته در اندازد.

چکش تبلیغات بصری از اردوگاه اصلاح‌طلبان زرند و کوهبنان زده شد و مقامات ارشد نیروهای اصلاح‌طلب شهرستان زرند آستین‌های خود را بالا زدند و با شعار «تداوم توسعه» و با آویزان نمودن عکس‌های شیخ «علی علویان» در ردایی جدید، بر روی گونی‌هایی به رنگ آبی روی پایه‌های چراغ برق و اطراف نقاط مرکزی شهر، نشان از عزم بلندشان برای نگه داشتن کرسی مجلس برای حزب خود دارند.

اما در بین مستقلین نیز حاج «محمود زارعی» ستاد مرکزی خود را در بولوار جمهوری اسلامی دایر نموده است. شاید او از انتخاب ستاد خود در این بولوار فکرهای متفاوتی در سر داشته باشد… در بین هواداران حاج محمود، چهره‌های از طیف‌های سیاسی دیده می‌شود. حاج «محمود زارعی» جلسات گسترده‌ای را در مناطق مختلف شهری و روستایی زرند و کوهبنان برگزار نموده است.

برخی دیگر از کاندیداها نیز با برپایی ستادهای خود و نصب بنرهایی در محل ستاد، وارد کارزار سخت انتخابات حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان شده‌اند. در این بین تبلیغات افرادی چون «معظمه دانا»، «فرهنگ کرمی‌پور»، «ساجد رضازاده»، و… بیشتر به چشم می‌خورد.

از همه این‌ها که بگذریم، حضور افراد با تجربه، جوانان با انگیزه و بانوان در این دوره از انتخابات بسیار قابل توجه بوده است، هرچند بنا به شنیده‌ها باید در روزهای آتی شاهد انصراف برخی از کاندیداها به نفع برخی دیگر از افراد باشیم…

با ما همراه باشید برای حضور حداکثری مردم زرند و کوهبنان در پای صندوق های رای…

 

انتهای یپام/