کشته شدن نوجوان زرندی در تصادف جاده ای/

بی احتیاطی هایی که در زرند همچنان جان می گیرند

ایزدی جانشین پلیس راه محور زرند – یزد از  برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه تراکتور در محور فتح آباد – یزدانشهر و کشته شدن یک نوجوان ۱۳ ساله در این حادثه خبر داد.

جانشین پلیس راه محور زرند – یزد از  برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه تراکتور در محور فتح آباد – یزدانشهر و کشته شدن یک نوجوان ۱۳ ساله در این حادثه خبر داد.

“حسین ایزدی” در گفتگو با صدای زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه ۵ تیرماه اتفاق افتاد که ۱ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
وی ادامه داد: در این حادثه خودروی سمند به دلیل عدم توجه به جلو با تراکتور برخورد داشته است و در این حادثه تراکتور که دو سرنشین داشته است یکی از آنان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند.
جانشین پلیس راه محور زرند – یزد با اشاره به اینکه فرد متوفی نوجوانی ۱۳ ساله بوده است، گفت: در این حادثه همچنین سرنشین دیگر تراکتور و دو سرنشین خودروی سمند مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
ایزدی با بیان اینکه نداشتن چراغ خطر عقب تراکتور و استفاده نکردن از شبرنگ در این حادثه تاثیرگذار بوده است، اظهارداشت: در روز گذشته پلیس راه محور زرند – یزد بصورت رایگان بر روی  ۲۴ دستگاه تراکتور شبرنگ نصب کرد.
انتهای پیام/