اِیت بند جان دوباره ی موسیقی زرند

این روزها موسیقی زرند شاهد اجرای گروهی بسیار قوی در سبک راک فارسی به نام اِیت بند بوده است و به گونه ای این گروه را می توان زنده کننده جایگاه موسیقی این شهرستان در استان دانست.

این روزها موسیقی زرند شاهد اجرای گروهی بسیار قوی در سبک راک فارسی به نام اِیت بند بوده است و به گونه ای این گروه را می توان زنده کننده جایگاه موسیقی این شهرستان در استان دانست.

به گزارش صدای زرند، این گروه موسیقی در سبک راک فارسی پنج ماه است که فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

گروه اِیت بند یا همان گروه هشت را محمد نداف پور (سرپرست و نوازنده گیتار الکتریک و آکوستیک)، محمود رمضانیار (نوازنده درامز و پرکاشن الکتریک)، مرتضی میرزایی (نوازنده گیتار بیس)، وحید احدی (خواننده)، رضا آشتیانی (نوازنده پیانو و گیتار آکوستیک)، مرتضی میرزایی (نوازنده ترومپت)، حمزه میرزایی (نوازنده فلوت) و بهنام بهزادنیا (نوازنده کیبورد) تشکیل داده اند.

این گروه را که تماماََ جوانان زرندی تشکیل داده است، این روزها به مقدار زیادی مورد استقبال علاقمندان به سبک راک و حتی سایر سبک های موسیقی قرار گرفته است.

در حال حاضر این گروه موسیقی آهنگ ««تو کجایی»» ساخته محمد نداف پور به همراه تنظیم و آهنگسازی توسط وی و شعر محسن اسلامی شاعر زرندی و آهنگ های ««به تو میرسم»» و ««تنها»» ساخته و تنظیم و شعر محسن میرزایی را تولید کرده است که بزودی پخش خواهند شد.

از خوانندگان بسیار بزرگ سبک راک فارسی در ایران می توان به کوروش یغمایی، مرحوم فرهاد مهراد، کاوه یغمایی، رضا یزدانی و کاوه آفاق اشاره کرد.

از معروف ترین آهنگ های راک فارسی می توان به آهنگ ««بوی عیدی»» فرهاد اشاره کرد.

“محمد نداف پور” سرپرست این گروه هدف از تأسیس این گروه را ارائه سبک موسیقی راک فارسی در شهرستان زرند و آشنایی مردم با این سبک و تأسیس گروهی با نوازنده های این شهرستان و تولید چند آهنگ راک فارسی فولک و بومی زرندی می داند.

نداف پور با بیان اینکه استعدادهای موسیقی نهفته زیادی در شهرستان زرند وجود دارد، گفت: امیدوارم روزی در شهر زرند گروه های بیشتری در زمینه موسیقی تاسیس شود و نوازنده های بیشتری به موسیقی زرند تزریق شود و همچنین زرند به یکی از قطب های موسیقی در استان و حتی کشور تبدیل شود.

سرپرست گروه موسیقی راک اِیت بند افزود: در حال حاضر یک کنسرت موسیقی دو روزه در زرند برگزار کرده ایم و در روز هشتم فرودین ماه سال جاری نیز دومین کنسرت این گروه را در سالن بسطامی بوستان مادر کرمان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
گزارش: احمدرضا ملکی