رانندگان آژانس ها و سرویس های مدارس باید گواهینامه پایه ۲ دریافت کنند

رئیس پلیس راهور زرند با تاکید بر اینکه شهروندان قبل از تعطیلات نوروز نسبت به استعلام پلاک خود اقدام کنند، گفت: رانندگان آژانس ها و سرویس های مدارس باید گواهینامه پایه ۲ دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور زرند با تاکید بر اینکه شهروندان قبل از تعطیلات نوروز نسبت به استعلام پلاک خود اقدام کنند، گفت: رانندگان آژانس ها و سرویس های مدارس باید گواهینامه پایه ۲ دریافت کنند.

سرگرد “حسین ملکی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه چندیست به همت پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند گواهینامه پایه ۲ در آموزشگاه های پایه ۲ راهنمایی و رانندگی زرند ارائه می شود، اظهارداشت: این طرح دو ماه است در زرند راه اندازی شده است و از بسیاری هزینه های اضافی برای دریافت گواهینامه پایه ۲ کاسته شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زرند با تاکید بر اینکه همشهریان زرندی قبل از شروع تعطیلات نوروزی پلاک های ماشین خود را استعلام کنند تا خلافی بالا یک میلیون تومان و یا شکایت نداشته باشند، گفت: در صورتی که اینکار انجام نشود ممکن است پس از استعلام خودرو در مسافرت های نوروزی خودرو آن ها تا پایان تعطیلات به پارکینگ انتقال پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ترافیک قبل سال مربوط به خیابان های چمران، امام خمینی(ره) و فلسطین می باشد، تصریح کرد: علت اصلی این ترافیک ها پارک دوبله خودروها در این ایام است که امیدواریم همشهریان در این روزها با پلیس همکاری لازم انجام داده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرگرد ملکی ادامه داد: همشهریان زرندی با پارکبان ها همکاری لازم را انجام دهند و چناچه خودروهایی برچسب مربوط به پارکبان را نصب نکرده باشند و جلوی تابلو پارکبان توقف کرده باشند، همکاران ما آن ها را اعمال قانون میکنند.

وی با اعلام اینکه طی سال جاری بیشترین علت فوتی ها در تصادفات شهری عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده است، خاطرنشان کرد: همشهریان میتوانند خلافی خودرو خودرو از طریق سایت پلیس راهور ۱۲۰ و پلیس+۱۰ و کافی نت ها دریافت کنند و در صورت داشتن خلافی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

hosseim maleki rahnamayi va ranandegi

 

انتهای پیام/