رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

بانک‌ها در این شرایط اقتصادی فشار را از روی مردم بردارند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بانک‌ها در این شرایط اقتصادی فشار را از روی مردم بردارند زیرا در این وضعیت خشکسالی کشاورزان دچار مشکلاتی هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بانک‌ها در این شرایط اقتصادی فشار را از روی مردم بردارند زیرا در این وضعیت خشکسالی کشاورزان دچار مشکلاتی هستند.

به گزارش صدای زرند، “حسین امیری خامکانی” پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی زاهدان آن را بیانگر ضعف دشمن دانست و بیان داشت: مردم نشان دادند نظام برایشان خط قرمز است و این را با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند.

وی افزود: در بسیاری از بخش‌ها، دستاوردهای زیادی داشتیم در حوزه سیاسی و اجتماعی که نشان از پایبندی مردم به نظام است و این که مردم تابع شرایط نیستند و در همه عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات و راهپیمایی شرکت می‌کنند.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه مشکلاتی که مردم دارند و با توجه به تحریم‌های تحمیل شده به آنان از سوی دشمنان انقلاب باز هم آنان به انقلاب وفادارند.

وی تصریح کرد: برآیند حرکت نظام، ارتقا، توسعه و خدمات رسانی به مردم است گرچه به آن سنگ‌پرانی کردند گرچه بدنه اقتصادی کشور ممکن است زخم برداشته باشد اما شاکله حوزه‌های مختلف هنوز پایدار هستند.

خامکانی ابراز داشت: مردم امروز اگر چه در تامین برخی مایحتاج و اشتغال مشکل دارند اما چارچوب توسعه‌ها را خوب درک می‌کنند آن چه سختی‌ها را تشدید می‌کنند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: یکی از جاهایی که برای فرهنگ‌سازی انتظار می‌رود وزارت فرهنگ و ارشاد است که باید در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی سیاست‌گذاری‌های انجام شود و باید همگرایی ایجاد شود تا بر این آسیب‌ها فائق آیند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان یادآور شد: تندروی‌ها و آسیب‌های سیاسی وجود دارد که باید برای آن فکری کرد که باز هم برای آن باید از مردم کمک گرفت همچنین هنرمندان و رسانه‌های ما نیاز به حمایت مردم دارند.

خامکانی گفت: در بخش خصوصی نیاز است که تسهیلاتی داده شود همچنین تسهیلات بانک‌ها هم از جمله مشکلاتی است که باید به آن توجه کرد و بانک‌ها در این شرایط اقتصادی فشار را از روی مردم بردارند زیرا در این وضعیت خشکسالی کشاورزان دچار مشکلاتی هستند.

انتهای پیام/

منبع : مهر *** انتشار دهنده : میثم رضازاده