شروع طرح تشدید بازرسی جهت برخورد با متخلفین اقتصادی در زرند

به منظور برخورد با متخلفین اقتصادی طرح نظارت مستمر و تشدید بازرسی بر بازار و کالای اساسی در زرند آغاز شد.

به منظور برخورد با متخلفین اقتصادی طرح نظارت مستمر و تشدید بازرسی بر بازار و کالای اساسی در زرند آغاز شد.

به گزارش صدای زرند، در راستای نظارت مستمر بر بازار و کالاهای اساسی و به جهت بر خوردار شدن عموم مردم از کالاها و خدمات با قیمت های مناسب و واقعی سومین گشت مشترک متشکل از ادارت صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و تعدادی از بازرسین افتخاری جهت بازرسی از واحد های صنفی مواد غذایی و قصابی و واحدهای کفش، پوشاک و واحدهای بازار انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازرسی ها اظهارداشت: در این بازدید ۳ ساعته تعداد ۱۵ واحد متخلف که تخلفاتی در زمینه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و تقلب داشتند شناسایی و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مهندس “مهدی باصره” با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز قطعاََ باید قیمت کالاها کاهش پیدا کند، گفت: تا ثبات بازار علاوه بر رصد روزانه بازار توسط بازرسین، اکیپ های مشترک بازرسی ادامه خواهد داشت و برنامه های بعدی با همکاری تعزیرات حکومتی، رسیدگی به واحد های متخلف و صدور حکم در همان محل واحد صنفی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در صورت تکرار تخلفات توسط واحد های صنفی، پلمپ واحد را در پی خواهد داشت و در این شرایط بدون اغماض و چشم پوشی قاطعانه با افرادی که بخواهند نظم بازار را بهم بزنند و یا سوء استفاده نمایند برخورد می شود.

باصره در پایان از تمامی همشهریان زرندی و حتی مسئولین مربوطه تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به شماره ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف گزارش دهند.

 

tarh tashdid bazresi jahat barkhord ba motekhalefin eghtesadi971011 1

tarh tashdid bazresi jahat barkhord ba motekhalefin eghtesadi971011 2

tarh tashdid bazresi jahat barkhord ba motekhalefin eghtesadi971011 3

 

انتهای پیام/