خطیب جمعه زرند:

نوک پیکان فتنه ۸۸ ولایت فقیه بود / فتنه‌گران خوارج زمان هستند

امام جمعه زرند در خطبه این هفته‌ی آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند فتنه ۸۸ را یک امتحان دانست که افراد طیب و انقلابی از خبیث و منافق جدا کرد و گفت: نوک پیکان فتنه ۸۸ ولایت فقیه بود.

امام جمعه زرند در خطبه این هفته‌ی آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند فتنه ۸۸ را یک امتحان دانست که افراد طیب و انقلابی از خبیث و منافق جدا کرد و گفت: نوک پیکان فتنه ۸۸ ولایت فقیه بود و فتنه‌گران که در پیشگاه خداوند و از مردم عذرخواهی نکردند خوارج زمان هستند.

به گزارش صدای زرند حجت‌السلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با تسلیت رحلت جانگداز آیت‌الله هاشمی شاهرودی و اشاره به ادامه‌ی نامه‌ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهارداشت: حضرت فرمود «ای حارث در زندگی و مالیه‌ی دنیا بخاطر اینکه حرص طمع نخوری و مضطرب نباشی به پایین دست خود نگاه کن تا با بهتر دیدن داشته‌های خود، خداوند را شکر کنی».

وی ادامه داد: امروزه تعدادی از مردم در دنیا تجمل‌گرا شده‌اند و دائماً حرصِ طمع می‌خورند و خود را با بالا دست خود مقایسه می‌کنند اگر بخواهیم زندگی بدون اضطراب و بدون نیاز به قرص‌های آرامش بخش داشته باشیم باید به داشته‌هایی که داریم نگاه کنم و خداوند را شکر کرده و از تجمل‌گرایی و ناسپاسی دوری کنند.

حجت‌السلام ابراهیمی با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک امتحان الهی بود که اشخاص پاک و پیرو ولایت فقیه و پایبند به انقلاب را از انسان‌های خبیث و ضد نظام و انقلاب و منافق جدا کرد.

وی ادامه داد: خداوند در کل تاریخ بشیریت انسان را امتحان می‌کند. در زمان رسول خدا (ص) با معرفی امام علی (ع) به عنوان ولی و رهبر کسانی که ادعای مسلمانی را داشتند آزمود تا مسلمان و یاور واقعی اسلام شناخته شود و در انقلاب اسلامی هم با رحلت امام (ره) و عهدار شدن ولایت فقیه به امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) خداوند عده‌ی که خود را مدعی خط امام و دل سوز نظام می‌دانستند با فتنه ۸۸ امتحان کرد تا انقلابیون و پیرو خط امام (ره) و ولایت فقیه واقعی را از منافقان و انسان‌های دو چهره مشخص شوند.

خطیب جمعه زرند اظهارداشت: حفظ نظام و تبعیت از ولایت فقیه رکن اساسی شیعه بودن است. انقلاب اسلامی نتیجه‌ی چنگ زدن و الگو قرار دادن دستورات اهلبیت (ع) و قرآن کریم توست امام (ره) بود و در حقیقت امام (ره) با قیام و انقلاب، اسلام را زنده و جان بشریت را از تاریکی و ظلم و بردگی نجات داد.

وی ادامه داد: منافقین و استکبار جهانی با مدعی شدن تقلب در انتخابات توسط نامزد انتخاباتی قصد و برنامه‌ریزی انقلاب مخملی و رنگی داشت.

ابراهیمی گفت:‌ میرحسین موسوی که مدعی خط امام (ره) بود، به جای اینکه این قانون‌گرا باشد و از مسیر قانونی ادعای خود را بررسی کند به تحریک هوادارانش برای قانون‌گریزی پرداخت تا برای اعتراض به کف خیابان‌ها بیایند و جلو نظام بایستند و دنبال اغتشاش و براندازی نظام باشند.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ تمام هدف دشمن و منافقین داخلی ولایت فقیه و سرکوب کردن نظام مقدس اسلامی بود، بیان داشت:: موسوی با صدور بیانیه‌ی اغتشاش‌گران را امت خداجو خواند و دشمن هم از این بی‌بصیرتی و اغتشاش حمایت کرد تا جای که چند صد نفر بی‌گناه کشته شده و مساجد و مکان‌های عمومی را تخریب و به آتش کشیدن و کشور را ۸ و ۹ ماه از امنیت خارج کردند.

رئیس شوار فرهنگ عمومی زرند با نگاه به بصیرت و آگاهی مردم ایران بیان کرد: بار دیگر مردم ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی با بصیرت و ایستادگی جلوی انقلاب‌های مخملی و رنگی، کشور و انقلاب را از فتنه دشمنان و منافقین داخلی نجات دادند و نگذاشتند علی زمان و ولایت فقیه تنها بماند.

وی ادامه داد: افرادی که داخل کشور در فتنه ۸۸ با بی‌بصیرتی در این خیانت دست داشتند و تا الان از عمل و حمایت خود از اغتشاش گران و منافقین در پیشگاه خداوند و مردم عذرخواهی نکردند خوارج زمان هستند و جرم و خیانتشان به نظام جمهوری اسلامی در تاریخ خواهد ماند.

وی با دعوت مردم برای حضور در تجمع ۹ دی که ساعت ۱۰ صبح جلوی بازار زرند برگزار می‌شود، گفت: استکبار جهانی با رهبری آمریکا دوباره با برنامه‌ریزی در سال ۹۸ دنبال فتنه‌جویی و براندازی نظام است؛ دشمنان یک روز خوش برای انقلاب و مردم ایران نمی‌خواهند باید مدیران و مسئولان برای نقاط ضعف مثل بیکاری و گرانی بی‌اعتمادی چاره‌اندیشی کنند تا دشمن نتواند به انقلاب جمهوری اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه زرند با اشاره به توجه در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولیدی داخلی، بیان داشت: کارخانه‌های صنعتی فولاد و واگن‌سازی برای رونق دادن به اقتصاد و گسترش خدمات با هم نهایت همکاری را داشته باشند، امروز در کارخانه واگن‌سازی با همت و مهندسین جوان شهرستان تمام قطعات چرخه‌ی واگن‌های مسافری باری، مترو تولید می‌شود؛ چرخه فولاد قطعات که نیاز دارد به واگن‌سازی جهت ساخت ارائه دهد تا با خدمت گرفتن علم و صنعت شهرستان و کشور رونق پیدا کند.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی /// منبع: روابط عمومی