کل اخبار زرند: 23921 اخبار امروز زرند: 0
  • تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 - May - 2024
  • ساعت :
    به مدت 3 روز;

    بازارچه خیریه باران مهربانی در زرند برپا شد

     اولین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی با عنوان بازارچه خیریه باران مهربانی از امروز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه به مدت سه روز در محل کانون فرهنگی تربیتی المهدی زرند برپا شد

    ابراهیمی رییس اداره بهزیستی زرند گفت: اولین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی با عنوان بازارچه خیریه باران مهربانی در محل کانون فرهنگی تربیتی المهدی زرند برپا شد.

    “محمد ابراهیمی” رییس اداره بهزیستی زرند روز پ;جشنبه در گفتگو با صدای زرند، با بیان اینکه شهروندان زرندی همواره در کارهای خیر مشارکت چشمگیری دارند، گفت: ایجاد این چنین بازارچه و نمایشگاهی آشنایی و شناخت مردم و خیران از وجود خیریه ها و جذب مشارکت های مردمی با ایجاد کسب و کار و بازاریابی، پیوند فعالیت های خیرخواهانه با فعالیت های فرهنگی، هنری و شناسایی وبازاریابی برای زنان سرپرست خانوار و مشارکت زنان خانه دار در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، معرفی نمود.

    وی با بیان اینکه حدود ۳۰ غرفه در این بازارچه برپا شده، افزود: غرفه های این بازارچه شامل غذاها، شیرینی، دسر، ترشی، مربا، خشکبار، صنایع دستی و تابلوهای نقاشی است.

    رییس اداره بهزیستی زرند با بیان اینکه برگزاری بازارچه های خیریه، مشارکت مردم در پیشبرد اهداف جامعه را نشان می دهد، اضافه کرد: سود فروش اجناس این بازارچه، صرف خرید اقلام مورد نیاز برای افراد تحت حمایت، خیریه ها و مراکز تحت نظارت می شود.

    ابراهیمی بیان داشت: بازارچه خیریه باران مهربانی از امروز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه به مدت سه روز در محل کانون المهدی  دایر خواهد بود و میزبان قدوم سبزخیران محترم می باشد.

     

    bazar khayer zarand 1

     

    bazar khayer zarand 2

     

    bazar khayer zarand 3

     

    انتهای پیام/

     

    اخبار مرتبط

    افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند

    با حضور معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی به طور همزمان در باغات پسته شهرستان زرند افتتاح خواهد شد.

    رانندگانی که جاده را سهم الارث پدرشان می دانند!
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    یادداشت؛ محمد اسلامی/

    رانندگانی که جاده را سهم الارث پدرشان می دانند!

    یکی از عوامل تصادفات در مسیرهای دو بانده، کامیون هایی هستند که سمتِ چپِ جاده ها را سهم الارثِ پدری شان می‌دانند و اجازه ی عبور سایر وسائل نقلیه را نمی دهند.

    اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!

    آسترازنکا، غول صنعت داروسازی، تایید کرده است واکسن کووید این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (covishield) که در سطح گسترده ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت خون ایجاد کند.

    شهردار و اعضای شورای شهر زرند، دست به جارو شدند
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    از جنس مردم بودن در عمل

    شهردار و اعضای شورای شهر زرند، دست به جارو شدند

    مهندس علی ضیاء الدینی و اعضا شورای شهر زرند به‌منظور گرامیداشت روز کارگر، ارزشمند جلوه دادن شغل شریف پاکبانی با پوشیدن لباس نارنجی ضمن جارو به دست گرفتن وهمکاری با پاکبانان و کارگران خدوم شهرداری در نقاط مختلف شهر، از کارگران شهرداری با شاخه گل تقدیر بعمل آورد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    قوانین ارسال نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت صدای زرند منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا