معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان/

بی احتیاطی پدر در نگهداری اسلحه، فرزند را به کام مرگ کشاند

معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان با اشاره به اینکه بی‌احتیاطی پدر در نگهداری اسلحه، فرزند ۱۵ساله را به کام مرگ کشاند،گفت:شوخی مرگبار این نوجوان با اسلحه کلت کمری منجر به فوت وی شد.   به گزارش صدای زرند،‌ امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این نوجوان منوجانی بنا بر کنجکاوی […]

معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان با اشاره به اینکه بی‌احتیاطی پدر در نگهداری اسلحه، فرزند ۱۵ساله را به کام مرگ کشاند،گفت:شوخی مرگبار این نوجوان با اسلحه کلت کمری منجر به فوت وی شد.

 

به گزارش صدای زرند،‌ امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این نوجوان منوجانی بنا بر کنجکاوی و بازی‌های کودکانه بدون اجازه والدین و به صورت مخفیانه به سراغ اسلحه سازمانی پدرش که نظامی بوده است می رود و متاسفانه در حین بازی یک گلوله به ناحیه سر مقتول اصابت می کند.

 

این مقام قضائی اعلام کرد: با توجه به اینکه گلوله به پیشانی مقتول اصابت کرده بود این نوجوان ۱۵ساله در دم فوت می نماید.

 

رضائی خاطرنشان ساخت: در این رابطه پرونده قضائی در شعبه اول بازپرسی دادسرای منوجان تشکیل و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: افرادی که مجوز نگهداری و حمل سلاح را دارند بایستی اسلحه سازمانی را به دور از دسترس اطفال، کودکان و اعضای خانواده نگهداری و قرار دهند.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی /// منبع خبر: روابط عمومی دادگستری