رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند خبرداد:

ساماندهی ۹۵ درصد از فضای سبز شهر زرند در طرح جداسازی آب خام

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند گفت: ۹۵ درصد از فضای سبز شهر توسط طرح جداسازی آب خام ساماندهی گردیده است.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند گفت: ۹۵ درصد از فضای سبز شهر توسط طرح جداسازی آب خام ساماندهی گردیده است.

 

ahmad abdollahzadeh

“احمد عبدالله زاده” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه جداسازی آب شرب از سطح بوستان معلم، بوستان فجر، میادین بسیج، سرداران از اقدامات سال گذشته این سازمان بود که در سال جاری نیز قصد داریم با توسعه لوله کشی به غرب شهر میادین و فضاهای سبز مجاور را از آب شرب جداسازی نماییم، خاطرنشان کرد: ۹۵درصد از فضای سبز شهر توسط طرح جداسازی آب خام ساماندهی گردیده است.

 

وی با بیان اینکه مسئله محیط زیست و نگهداری از فضاهای سبز سطح شهر زرند یک چالش اساسی برای سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند است، گفت: در طی چند سال گذشته با جمع آوری انشعابات آب شرب از بوستان ها و فضاهای سبز سطح شهر زرند توانسته ایم در بخش هزینه های شهرداری و سازمان به رقم قابل قبولی دست پیدا کنیم.

 

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند با اعلام اینکه سعی داریم طرح های جدید را بر اساس اقلیم زرند اجرا نماییم و ابلاغ ممنوعیت کاشت چمن جدید به جهت مصرف بالای آب به واحد های تابعه را اجرایی نماییم ، تصریح کرد: در طی سال قبل بیش از ۵ کیلومتر از فضای سبز شهر زرند لوله کشی شده است و به زودی عملیات لوله گذاری خیابان مدرس نیز آغازخواهد شد.

 

وی به افزایش هزینه های کنونی اجرای لوله کشی و آبیاری تحت فشار و همچنین نگهداری سالیانه اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای کامل طرح جداسازی هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیاز می باشد.

 

عبدالله زاده با عنوان اینکه وضعیت آب شهر زرند بحرانی است، ابرازکرد:  رسالت شهرداری بر این موضوع استوار می باشد که تا پایان سال جاری تمام فضای سبز شهری از حوزه آب شرب خارج شود.

 

وی به لایروبی جوی ها و انهار سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات ما در سازمان سیما، منظر و فضای سبز کمبود نیروی خدماتی با توجه به گسترش فضاهای سبز شهر می باشد.

 

انتهای پیام/