فرماندار زرند:

پاسگاه انتظامی منطقه جرجافک تا پایان سال احداث می شود

فرماندار زرند گفت: امروز جلسه ای پیرامون احداث پاسگاه انتظامی در روستای جرجافک با حضور دهیاران و معتمدین منطقه در این روستا برگزار شد که کارهای اولیه و پیدا کردن محلی که باید به این پاسگاه اختصاص یابد مشخص شد و امیدواریم تا پایان امسال این پاسگاه احداث شود.

فرماندار زرند گفت: با پیگیری ها و برنامه ریزی هایی که انجام شده است امیدواریم که تا پایان امسال پاسگاه انتظامی منطقه جرجافک زرند احداث شود.

 

Farmandar

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند با بیان اینکه امنیت شهرستان زرند در حال حاضر در سطح خوبی است، اظهارداشت: خوشبختانه با پاسگاه ها و کلانتری هایی که در اکثر ورودی های شهرستان زرند وجود دارند امنیت شهرستان زرند خوب است و ضریب امنیتی شهرستان زرند بالا می باشد.

 

خنجری افزود: اما با توجه به عدم وجود پاسگاه در دهستان جرجافک و همچنین با توجه با اینکه این دهستان در ورودی شهرستان رفسنجان قرار دارد و نیز با وجود گستردگی منطقه و فاصله از پاسگاه محمدآباد احداث پاسگاه انتظامی در این دهستان احساس می شد.

 

فرماندار زرند گفت: با توجه به این شرایط پیشنهاد احداث پاسگاه انتظامی در منطقه جرجافک در شورای تامین شهرستان تصویب شد و این موضوع مجوزهای لازم را از استان هم دریافت کرده است.

 

ایشان ادامه داد: امروز نیز جلسه ای پیرامون همین موضوع با حضور دهیاران و معتمدین منطقه در روستای جرجافک برگزار شد که کارهای اولیه و پیدا کردن محلی که باید به این پاسگاه اختصاص یابد مشخص شد و امیدواریم تا پایان امسال این پاسگاه احداث شود.

 

انتهای پیام/