در پیام مشترکی؛

قدردانی امام جمعه و فرماندار و نماینده مردم زرند از حضور حماسی مردم زرند در راهپیمایی روز قدس

علی ابراهیمی امام جمعه،حبیب الله خنجری فرماندار و دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان زرند در راهپیمایی روزجهانی قدس قدردانی کردند.

علی ابراهیمی امام جمعه،حبیب الله خنجری فرماندار و دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان زرند در راهپیمایی روزجهانی قدس قدردانی کردند.

 

roz ghods

به گزارش صدای زرند، “علی ابراهیمی” امام جمعه،”حبیب الله خنجری” فرماندار و دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان زرند در راهپیمایی روزجهانی قدس قدردانی کردند.

 

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست.

 

مردم شهرستان زرند همگام با سایر شهرهای ایران اسلامی، با مشت های گره شده وفریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ برضد ولایت فقیه» در روز جهانی قدس سیلی محکمی بردهان ابرقدرتهای شرق وغرب کوبیدند که می خواهند امنیت را ازایران اسلامی سلب نمایند، آنها با آگاهی و بصیرتی ستودنی، نشان دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز و رهایی ازچنگال استکبارجهانی هدف و آرمان مشترک همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است وبا لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و دفاع ازحقوق ملت مظلوم فلسطین آماده اند.

 

بی شک این حضور واین فریادهای خروشان خواب را ازچشم دشمنان می رباید.مردم شهرستان زرند باردیگربه ندای رهبرشان لبیک گفتند وبا احساس تکلیفی برخاسته از عشق وایمان به وطن شان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مراسم جهانی روز قدس حماسه ای دیگر آفریده وبه تمامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که جنایات تروریستی وترقه بازی آنها هرگزعزم و اراده مسلمانان راتضعیف نخواهد کرد .

 

اینجانبان ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر، این حضور حماسی را ارج نهاده و از همه آحاد مردم شهرستان زرند به ویژه خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، مسئولان، نیروهای امنیتی و انتظامی، و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان تقدیر و تشکر می نمائیم.

 

علی ابراهیمی – امام جمعه زرند
حسین امیری – نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی
حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/