دادستان زرند:

اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی درون زا و پایدار که متکی به صنعت نفت نباشد

قویدل دادستان زرند در حاشیه بازدید از روستای سرتخت، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی درون زا و پایدار که متکی به صنعت نفت نباشد.

دادستان زرند در حاشیه بازدید از روستای سرتخت، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی درون زا و پایدار که متکی به صنعت نفت نباشد.

 

kardeshgeri zarand 960309 16ی

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه نشست کارگروه تخصصی گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان، اظهار داشت: توجه به روستاها و شناسائی قابلیت های روستایی یکی از مهمترین نکاتی است که باید مسئولان به آن توجه نمایند چرا که زایش اقتصاد پویا و غیر وابسته به صنعت نفت به راحتی می تواند در بطن روستاها شکل می گیرد.

 

رئیس مجمع بسیج شهرستان خاطرنشان کرد: مجمع بسیج آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی دستگاه ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار بسته و انتظار می رود به دور از شعارزدگی، همه ی دستگاه ها در راه عمل به فرامین مقام معظم رهبری گام بردارند.

 

قویدل بیان داشت: هر اندازه که به تولید و اشتغال نزدیک شویم به همان نسبت می توان انتظار داشت که جامعه از معضلات و آسیب های اجتماعی دور خواهد شد بنابر این برای پیشگیری از برخی مشکلات اجتماعی باید در راه رسیدن به یک جامعه توانمند و پویا همت گماریم.

 

انتهای پیام/