به دنبال انعکاس خبر ممنوعیت کارکنان کارخانه‌های زرند در عرصه انتخابات

معاون فرماندار زرند: مشکل رفع شد/کارکنان کارخانه‌ها می توانند کاندیدا باشند

صادق زاده معاون فرماندار زرند گفت: مشکل ممنوعیت کارکنان یکی از کارخانه‌های صنعتی زرند در کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا برطرف شد و آنها می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کنند.

معاون فرماندار زرند گفت: مشکل ممنوعیت کارکنان یکی از کارخانه‌های صنعتی زرند در کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا برطرف شد و آنها می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کنند.

sadeghzadeh2

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌زاده”  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در راستای برگزاری جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی هفته گذشته در دادگستری این شهرستان، اظهار داشت: رئیس دادگستری و دادستان منع یک کارخانه‌ها از حضور کارکنانش در کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک اقدام غیرقانونی و خلاف اعلام کرده بودند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند با اشاره به انعکاس این موضوع توسط خبرگزاری فارس کرمان، بیان داشت: نهایتا با هماهنگی به‌عمل آمده با مسؤولان کارخانه مشکل کارکنان ثبت‌نام شده در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا رفع و مقرر شد، کارکنان این کارخانه که کاندید شورای اسلامی شده‌اند از انصراف خودداری کرده و در صحنه انتخابات مشارکت داشته باشند.

 

بر اساس این گزارش بیش از ۴۰ نفر از کارکنان کارخانه‌های صنعتی زرند در انتخابات فعالیت دارند و تمام شوراهای اسلامی به حد نصاب می‌رسند و مشکل شماری از روستاها برطرف شد.

 

انتهای پیام/
فارس
 

مطالب مرتبط:

منع کارکنان شرکت میدکو برای نامزدی شورای شهر و روستا مغایر قانون است/ تعطیلی برخی از شوراها در زرند