مدیر اداره آموزش و پرورش زرند:

هفته معلم برای شناخت جایگاه معلم در جامعه است

کاظمی مدیریت اداره آموزش و پرورش زرند در  مراسم جشن روز معلم، گفت: هفته معلم برای شناخت جایگاه معلم در جامعه است.

 

همزمان با هفته معلم مراسم جشن روز معلم با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و معلمان شهرستان زرند در محل سالن شیرودی این شهر برگزار شد.

 

jashn moalem zarand 960216 4

 

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، گفت: همکاران ما همیشه قابل تحسین بوده اند و این هفته به دو دلیل به این نام نامگذاری شده است. یک اینکه جامعه جایگاه معلمین را بهتر بشناسد و دیگری اینوه همکاران ما یاد جایگاه والا خودشان بیفتند و آن را قدر بنهند.

 

وی با بیان اینکه جامعه ما نیازمند این است که کرامت معلمان در آن حفظ شود، اظهار داشت: همکاران ما از جان و دل خود برای آموزش مایه می گذارند و ما همکارانی داریم که حتی بیمار هستند اما در حال تدریس می باشند. این ارزش و جایگاه معلم را نشان می دهد؛ امیدواریم جامعه ما به سمتی برود که جایگاه معلم همیشه جایگاهی بزرگ باشد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش زرند تصریح کرد: ما نیز به عنوان معلمان کنونی و نیز آیندگان باید قدردان معلمان خود باشیم چرا که ما معلمان جایگاه الان خود را مدیون معلمان گذشته خود هستیم.

 

کاظمی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان زرند جزء آموزش پرورش های برتر در سطح استان کرمان است و امروزه در زمینه آموزش در سطح ابتدایی رتبه دوم استانی و در زمینه آموزش در سطح متوسطه رتبه چهارم را در استان دارا می باشیم که همه ی این موفقیت ها را مدیون کار و تلاش و دلسوزی معلمان این منطقه هستیم.

 

jashn moalem zarand 960216 5

 

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته معلم، گفت: هفته شاگردان دیروز و معلمین امروز را تبریک عرض می نمایم. ما باید بتوانیم دینمان را به معلمان خود ادا کنیم.

 

وی بیان داشت: حرمت و احترام به معلم و استاد مانند حرمت و احترام به پدر واجب است و باید آن را نگه دارید و پشت سر استادتان هم بدگویی نکنید و بدانید که احترام به استاد و معلم باعث برکت در عمر انسان می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: استاد باید از آنچه که یاد گرفته است امانت داری کند و به دیگران هم یاد بدهد و در این باره امام خمینی (ره) نیز می فرماید: «وقتی که پیش استاد و عالم نشسته ای سعی کن بیشتر شنونده باشی تا گوینده و هنر خوب گوش دادن را یاد بگیر».

 

وی ادامه داد: اگر زمزمه یک معلم خوش خلقی باشد می تواند تاثیر گذار باشد و همان طور که یک پزشک می تواند بیمار را درمان کند، یک معلم هم می تواند جهل و نادانی را با صبور بودن از بین ببرد.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه حضور پای صندوق های رای پاسداشت خون شهدا و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: باید کوشش کنیم تا در انتخابات فردی اصلح را انتخاب کنیم و اگر کاندیدایی که انتخاب کرده ایم دچار گناهی شد ما نیز در گناهش سهیم خواهیم بود چون ما آن را انتخاب کرده ایم و ان شاالله با همت مردم عزیز زرند، شهرستان زرند حرف اول را از لحاظ حضور پای صندوق های رای در استان خواهد زد.

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم  از اقای حسین محمدی به عنوان نماینده معلمان شهرستان زرند تقدیر به عمل آمد و در این برنامه پخش پیام تبریک نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، اجرای موسیقی و با قرعه کشی همراه بود.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

عکس/ مراسم جشن روز معلم در زرند

 

دولت یازدهم توجه ویژه ای به معلمین داشته است