رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای کرمان از ۱۷ فروردین ماه آغاز می شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از ۱۷ فروردین ماه جاری هیئت های اجرایی استان کرمان صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را آغاز می کنند.

به گزارش صدای زرند، حمید ذکااسدی اظهار داشت: از اعضای ستاد انتخابات استان کرمان، دستگاه های ذی ربط در امر انتخابات از جمله نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اطلاعات و اداره کل ثبت احوال استان کرمان قدردانی می کنم که در امر ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و بررسی صلاحیت آنها تلاش می کنند.

 

hamid zakayi

 

وی درباره زمانبندی تعیین صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: در حال حاضر فرمانداران و بخشداران، سوابق کلی داوطلبان را به مراجع چهارگانه استعلام ارسال کرده اند که آنها طی ۱۰ روز از ۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۶ فرصت دارند نتایج بررسی های خود را به فرمانداران و بخشداران ارسال کنند.

 

ذکااسدی ادامه داد: از آن پس هیئت های اجرایی به مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی خواهند کرد و به طور کلی هیئت های اجرایی از ۱۷ فروردین ماه جاری بررسی صلاحیت داوطلبان را آغاز می کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: تاکنون تعدادی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان استعفا داده اند که آمار رسمی آنها ۱۳۴ نفر است که ۱۰۲  نفر داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و ۳۲ نفر داوطلبان شوراهای اسلامی روستا هستند.

 

انتهای پیام/مهر