جانشین فرماندهی انتظامي زرند:

سارق حرفه ای با ۱۶ فقره سرقت دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی زرند از دستگیری یک سارق سابقه دار و حرفه ای و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرگرد”صمدالله ترابی” گفت: در پی وقوع سرقت‌ها ی متعدد در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

saregh

 

وی اظهار داشت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی و اضافه شدن گشت های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی سارق در حین سرقت شدند.

 

جانشین فرماندهی شهرستان ادامه داد: باهماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه سارق را در حین سرقت که قصد انتقال خودرو مسروقه را به سمت استان داشت توسط اکیپ کلانتری ۱۱ این فرماندهی در محور مواصلاتی زرند-کرمان توقیف و وی را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی اشاره کرد: متهم پس از دستگیری برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های فنی و تخصصی و با ارائه مستندات و مدارک به انجام  ۱۶فقره سرقت از جمله ۵ مورد منزل،۳ خودرو و ۸ مورد اماکن خصوصی اعتراف کرد.

 

سرگرد ترابی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در پایان با اشاره به اینکه تعامل دوسویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای وظایف خطیر امربه‌معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

 

انتهای پیام/