سرهنگ نورعلی چوگانی:

کشف ۳۱۲ کیلو گرم تریاک در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف ۳۱۲ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس این شهرستان با پلیس خراسان رضوی در ورودی شهر زرند خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف ۳۱۲ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس این شهرستان با پلیس خراسان رضوی در ورودی شهر زرند خبر داد.

 

کشف 202 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان زرندبه گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” در این باره گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشترک با پلیس مشهد از انتقال محموله مواد مخدر از زاهدان به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

 

وی افزود: پلیس ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان در محور مواصلاتی زرند – کرمان بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند، تصریح کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر زرند با کنترل مسیر مورد نظر یک دستگاه کامیون را در این خصوص شناسایی کردند.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: راننده این کامیون که قصد بارگیری مواد معدنی داشت با محاصره پلیس روبرو شد و پلیس در این عملیات و در بازرسی از این کامیون  ۳۱۲ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک  کشف کرد.

 

وی اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر در ۱۶۳ بطری یک و نیم لیتری در دو باک کامیون جاساز شده بود.

 

فرمانده انتظامی زرند خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه کامیون توقیف، و یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

سرهنگ “چوگانی” با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر، تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/