حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه زرند:

پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود

امروز و بعد از راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن مردم زرند به طور گسترده در آیین عبادی – سیاسی شهر زرند و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مسجد جامع این شهر شرکت کردند.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام ابراهیمی در آغاز خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر از حضور پرشور و مثال زدنی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: سالروز طلوع اسلام ناب و پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و باید بدانیم که این انقلاب بارها در آیات و روایات پیشگویی شده و این موضوع وظیفه بزرگی را بر دوش مردم ایران گذاشته شده است.

 

ایشان با بیان حدیثی از امام باقر (ع) گفت: امام باقر (ع) می‌فرمایند: “من می بینم که مردمی از مشرق زمین خروج و ظهور می‌کنند که به دنبال اسلام ناب هستند”. بسیاری منظور این روایت را مردم ایران می‌دانند که با انقلاب اسلامی به دنبال اسلام ناب محمدی هستند. ما می‌بینیم که پرچم‌داری انقلاب اسلامی هر روز گسترده‌تر می‌شود و پرچم‌دار این انقلاب، پرچم را زمین نخواهد گذاشت تا آن را به صاحب برحق آن تحویل دهد.

 

امام جمعه زرند اظهار داشت: منشا پیروزی این انقلاب، اسلام ناب محمدی بوده است توجه به اسلام ناب محمدی و ولایت و با وحدت و همدلی منشا ادامه پیروزی ما خواهد بود.
ایشان با بیان ایینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود اظهارداشت: انقلاب‌های قبلی در جهان نظیر انقلاب فرانسه هر روز از شدت آن‌ها کاسته شده است ولی گرمابخشی انقلاب اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد و کشته شدگان در این مسیر از دید اهلبیت (ع) شهید می‌باشند و این نشان می‌دهد ۵۸۰ شهید شهرستان زرند هم از مورد تایید اهلبیت (ع) می‌باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی ضمن دعوت مردم به تقوا الهی و با بیان اینکه هرچه داریم از برکت شهدا است گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی یک‌ معجزه بود. اینکه مردم با دست خالی یک حکومت طاغوتی مستحکم و مستبد را از میان برداشتند یک معجزه است و خوشحالیم که به لطف خداوند هرساله سالگرد این پیروزی با حضور پرشورتر مردم نسبت به سال قبل گرامی داشته می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در زرند گفت: حضرت امام (ره) می‌فرمایند: “قدر نعمتی که با جهاد خودتان و خون عزیزانتان بدست آورده‌اید را بدانید و در راه این پیروزی و انقلاب که نعمت و امانتی بزرگ است کوشش کنید و از مشکلاتی که در این مسیر به وجود می آید نترسید”. مقام معظم رهبری هم در مورد پیروزی انقلاب اسلامی می‌فرمایند: “۲۲ بهمن مانند تیری در چشم دشمنان نشسته است”.

 

ایشان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت این روز گفت: جا دارد مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هرچه باشکوهتر در مساجد و به ویژه در منازل برگزار شود.

 

ابراهیمی با اشاره به طرح‌های افتتاح شده در سطح شهرستان زرند گفت: امسال و در ایام دهه مبارک فجر طرح‌های خوبی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد که جا دارد از مسئولین و مدیران شهرستان تقدیر و تشکر کنیم.

 

ابراهیمی گفت: وحدت و همدلی در شهرستان زرند بسیار خوب است و خوشحالیم که برادری و دلسوزی در بین مسئولین برای حل مشکلات و توسعه شهرستان بسیار مناسبت است. شهرستان زرند توان این را دارد که بهترین و پیشرفته‌ترین شهرستان استان باشد زیرا مردمی ولایی و انقلابی و مدیرانی برجسته دارد.

 

امام جمعه زرند با اشاره به سیاست‌های خصمانه رییس جمهور جدید آمریکا گفت: رفتار رییس جمهوری آمریکا بسیار نامناسب است و در اقدامات اخیر خود به خوبی نژادپرستی خود را نشان داده است. رییس جمهوری آمریکا رفتارهایی داشته است که انگار دنیا رعیت آمریکا است. رفتار ملت ایران ۳۸سال قبل نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز و با رفتار رییس جمهوری آمریکا اهمیت شعار مرگ بر آمریکا بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

 

ایشان در پایان سخنان خود همچنین گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت کشور توجه به اسلام ناب محمدی، توجه به فرمایشات رهبری، همدلی و وحدت و توجه به اقتصاد مقاومتی در مسیر فرمایشات رهبری ضروری است.

 

امام جمعه زرند همچنین با اشاره به بروز طلاق‌های سوری در شهرستان زرند گفت: مشاهده می‌شود برخی از خانواده‌ها که پدر در آن مستمری بگیر است بعد از فوت پدر یکی از دختران این خانواده با طلاق گرفتن سوری از شوهر خود مستمری پدر را دریافت می‌کند و بعد از طلاق مجدد با شوهر خود صیغه بلند مدت می‌شود و تا از مستمری پدر خود استفاده کند.

 

ایشان افزود: طبق آماری که به من داده‌اند در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان زرند طلاق سوری گرفته‌اند که پولی که از این مسیر توسط افراد دریافت می‌شود حلال نیست و اگر مشخص شود که این اقدام با این هدف انجام شده است، دادگاه و داستانی می‌تواند با این افراد برخورد قانونی کنند.

 

IMG 3368

IMG 3370

IMG 3377

IMG 3384

IMG 3395

IMG 3400

IMG 3405

IMG 3410

IMG 3414

IMG 3420

IMG 3423

IMG 3435

IMG 3443

IMG 3476

IMG 3492

IMG 3502

 

انتهای پیام/