با صدور پیامی مشترک;

پیام مشترک امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار زرند به مناسبت دهه مبارک فجر

امام جمعه زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند با صدور مشترکی، آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفتند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، دکترحسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار زرند با صدور مشترکی، آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفتند.

moshterak

 

به گزارش صدای زرند،  در متن پیام آمده است:

 

«بهمن ماه، برای مردم ایران یادآور حماسه و شکوهی تاریخی است، روزهایی که بحّق روزهای فجر و نور نام نهاده شده اند.

 

سی و هشتمین بهار تابناک آزادی و پیروزی را در حالی جشن می گیریم که شمیم اندیشه های تابناک معماربزرگ انقلاب، خمینی کبیر(ره) در جای جای جهان به مشام می رسد و نظام رفیع انقلاب اسلامی، به پشتوانه آگاهی و حضور همیشگی ملت غیور و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز براقتدار خویش می افزاید.

 

بدون شک، درسال جاری که بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، مجاهدت و نوآوری درعرصه اقتصاد، به عنوان جبهه جدید انقلابی گری، مهم ترین و ارزشمندترین اقدامی ست که می توان برای ریشه دواندن این نظام و انقلاب و افزودن برگ زرّین دیگری به کتاب تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی انجام داد.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی این انقلاب، حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، دولت و ملت بزرگ ایران خصوصاً مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان زرند تبریک عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون کشور عزیزمان ایران اسلامی را از درگاه حضرت احدیت مسألت می نماییم.»

 

انتهای پیام/