دکتر حسین امیری خبر داد:

فردا امضا تفاهم نامه پروژه فاضلاب کرمان و زرند / تامین روشنایی ورودی برخی از روستاهای استان

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با مجری برق روستایی کشور مقرر شد که روشنایی ورودی برخی از روستاهای استان کرمان تامین شود.

به گزارش صدای زرند، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با مجری برق روستایی کشور مقرر شد که روشنایی ورودی برخی از روستاهای استان کرمان تامین شود.

 

حسین امیری خامکانی در تشریح نشست امروز مجمع نمایندگان استان کرمان با مجری برق روستایی کشور گفت: در نشستی که در اوایل امسال با مجری برق روستایی کشور داشتیم منجر به برق رسانی به تعداد زیادی از روستا ها و روشنایی ورودی چند روستای استان شد.

 

وی ادامه داد: همچنین تعداد قابل توجهی از روستاهای کم خانوار استان از جمله شهرستان های زرند و کوهبنان برق رسانی شده است.

 

AMIRI

 

امیری افزود: در نشست امروز نیز مقرر شد روشنایی ورودی چند روستای دیگر در استان و شهرستان های زرند و کوهبنان در برنامه قرار گیرد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان از نشست با سرمایه گذاران، اجرای پروژه عظیم خطوط انتقال و جمع آوری شبکه فاضلاب شهرهای کرمان و زرند در فردا  خبر داد و گفت: در این نشست تفاهم نامه همکاری با سرمایه گذاران اجرای پروژه عظیم خطوط انتقال و جمع آوری شبکه فاضلاب شهرهای کرمان و زرند فردا صبح در استانداری به امضا می رسد.

 

انتهای پیام/