صبح امروز در مسجد جامع زرند;

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زرند برگزار شد/ دکتر عارفی: هاشمی از ارکان انقلاب اسلامی بود

صبح امروز ۲۲ دی ماه مراسم ارتحال و بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رفیق ۵۹ ساله رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم زرند در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام عارفی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زرند، گفت: امام یک عنایت ویژه ای از همان ابتدا به هاشمی داشتند و ایشان جزء چهار رکن انقلاب اسلامی بودند و ایشان انقلاب را پشتیبانی مالی نیز می‌کردند و در مسیر انقلاب بارها و بارها دستگیر و شکنجه شدند و ایشان برای این نظام رنج بسیاری خورد.

 

bozorkdasht hashemi rafsanjani 951022 28

به گزارش صدای زرند، صبح امروز ۲۲ دی ماه مراسم ارتحال و بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رفیق ۵۹ ساله رهبر معظم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم زرند در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر “علی عارفی” با بیان اینکه آیت الله هاشمی از شاگردان برتر قم بودند گفت: وی در زمینه تفسیر قران بسیار خوب کار کردند و تفسیر راهنما ایشان منبع ارزشمندی است که بیشتر این تفسیر را در زندان نوشته است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آیت‌الله هاشمی را از شاگردان ممتاز امام راحل (ره) دانست و گفت: امام یک عنایت ویژه ای از همان ابتدا به هاشمی داشتند و ایشان جزء چهار رکن انقلاب اسلامی بودند و ایشان انقلاب را پشتیبانی مالی نیز می‌کردند و در مسیر انقلاب بارها و بارها دستگیر و شکنجه شدند و ایشان برای این نظام رنج بسیاری خورد.

 

وی افزود: امام خمینی همیشه اعتماد ویژه‌ای به آیت‌الله هاشمی داشت و امروز تمام ملت ایران و حتی ملت‌های مظلوم منطقه مدیون هاشمی هستند و انقلاب اسلامی ایران بدون نام هاشمی در جهان شناخته شده نیست.

 

دکتر عارفی با بیان اینکه امام فرمودند: “هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.” اظهار داشت: ایشان تلاش‌ها و مسئولیت‌های زیادی در این نظام داشته‌اند و تشکیل شورای انقلاب توسط ایشان انجام شد. ایشان اولین ریئس مجلس جمهوری اسلامی ایران بودند و از همان ابتدا معلوم بود شخصیت ایشان ممتاز و تاثیرگذار است.

 

مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به تشییع جنازه میلیونی آیت‌الله هاشمی در تهران گفت: همه سیاستمداران جهان آیت‌الله هاشمی را در زمینه سیاستمداری نابغه می دانستند.

 

به گزارش صدای زرند، این مراسم با همکاری امام جمعه زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، فرمانداری زرند، شورای شهر و شهرداری زرند برگزار شده بود.

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱۹ دی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دعوت حق را لبیک گفت. این مبارز نستوه در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) و جریان انقلاب بودند.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر این مراسم را با کلیک روی لینک زیر ببینید.

مطالب مرتبط:

عکس/ مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زرند