حجت‌الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند:

۹ دی همچون ستاره‌ای پر فروغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران درخشید

حجت‌الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: حضور عاشورایی امت حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ همچون ستاره‌ای پر فروغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران درخشید.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: حضور عاشورایی امت حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ همچون ستاره‌ای پر فروغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران درخشید.

 

mohammadi

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند اظهار داشت: در ۹دی مردم هوشیار و قدرشناس نشان دادند، دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی شناخته و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ پلید آنها را نمی‌خورند.

 

رئیس دادگستری زرند با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق مجدد با ولایت و رهبری است.

 

وی افزود: حضور عاشورایی امت حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ همچون ستاره‌ای پر فروغ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران درخشید.

 

محمدی ادامه داد: در این روز آحاد مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار کشور اعم از مرد و زن با حضور آگاهانه خود و راه‌اندازی موج عظیم راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که با عزت و بصیرت برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است تا پای جان ایستاده‌اند.

 

وی تاکید کرد: ۹ دی برگ زرین دیگری در افتخارات همه جناح‌های سیاسی و ولایتمدار است و هیچ جناح و گروهی حق مصادره کردن این روز الهی را به نفع خویش نداشته و همه گروه‌ها و مردم با تاسی به جمله ارزشمند و معروف حضرت امام خمینی‌(ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، این حماسه بزرگ را آفریدند.

 

محمدی تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه خود بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند برای دفاع از ولایت، رهبری و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام/