قویدل دادستان زرند:

بصیرت و ولایتمداری مردم در حماسه ۹ دی رقم خورد

قویدل دادستان زرند گفت: اوج بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران در حماسه ۹ دی رقم خورد.

دادستان زرند گفت: اوج بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران در حماسه ۹ دی رقم خورد.

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با بیان اینکه اوج بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران در حماسه ۹ دی رقم خورد، گفت: حماسه ۹ دی، حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که ماندگاری و تداوم برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت.

 

وی اظهار داشت: در ۹ دی الطاف الهی و رحمانی پروردگار متعال همگام با بصیرت و دانایی ملت غیور و انقلابی ایران در تجدید میثاق با آرمان‌‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و نهضت عاشورایی ایران اسلامی را مجدداً بیمه کرد.

 

قویدل بیان داشت: ۹ دی با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم هوشیار و ولایتمدار، مهر بطلانی بر اهداف شوم و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها زده شد و مردم غیور و همیشه در صحنه در این یوم‌الله بزرگ ثابت کردند که هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دستخوش کوچکترین خدشه و صدمه شود و نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌نظیر است.

 

وی خاطرنشان کرد. این یوم‌الله عظیم طلوع فجری دوباره و جلوه‌ای از قدرت الهی و حضور با بصیرت به‌هنگام ملت عزیز و نشانه عشق و علاقه به اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این روز روزی است که باید به بزرگی ایام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه پاس بداریم و همیشه پویا و سرزنده و آگاهانه به سایر نسل‌ها منتقل شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند عنوان کرد: همه ما اعم از مسئولان و مردم همیشه در صحنه وظیفه داریم به پاس خون شهیدان و پایداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم ۹ دی، این روز را هرچه باشکوه‌تر گرامی داشته و ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

 

انتهای پیام/