محسن‌زاده، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان:

اصلاح‌طلبانی غیراصول‌گرایانه بخشی از شیطان لعین است / سران فتنه باید اعدام شوند

حجت‌الاسلام محسن زاده در نشست فرهنگی بصیرتی بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان زرند گفت: شیطان و لشکریانش در هیچ شرایطی دست از سر شما مردم برنمیدارند و من معتقدم اصلاح‌طلبانی غیراصول‌گرایانه در این مملکت بخشی از شیطان لعین است!

به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی ماه نشست فرهنگی بصیرتی بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان زرند و با سخنرانی حجت الاسلام محسن زاده مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در محل سقاخانه ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.

neshast 9 dey zarand 951005 1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “محمدعلی محسن زاده” مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حماسه ۹ دی ماه اظهار داشت: عده‌ای نگاهشان این است که فتنه‌ای در سال ۸۸ ایجاد شد و بعد تمام شد و البته عده‌ای هم اصلا قبول ندارند که فتنه‌ای ایجاد شده است و حادثه دعوای دو جبهه سیاسی بود که دیگر تمام شده است و رفته است ولی باید بدانیم که نهم دی ماه تا ظهور مولایمان یوم الله است مانند دیگر روزها که یوم‌الله می‌باشند مانند روز قدس و ۲۲ بهمن و… و ما تا همیشه نهم دی را گرامی خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در جامعه اسلامی ایران اظهار داشت: در سال جاری و در آستانه سال ۹۶ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید این را با یک برجستگی خاص پیگیری کنیم و بدانیم که دشمن به دنبال بازآفرینی فتنه ۸۸ است و ملت ما باید با بصیرتی که دارند از اینگونه مسائل پیشگیری کند، چون همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: ما شواهدی داریم که دشمن در صدد تحریف انقلابی اسلامی است و هدف آن این است که این انقلاب و مسیرش را به عقب برگردانند.

 

وی در این مراسم با بیان محاسن انقلاب اسلامی و برتری این انقلاب نسبت به دیگر انقلاب‌ها در جهان اظهار داشت: آمریکا درصدد براندازی انقلاب اسلامی و نظام ولایی است و به همین دلیل است که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است.

 

حجت‌الاسلام محسن زاده گفت: شیطان و لشکریانش در هیچ شرایطی دست از سر شما مردم برنمیدارند و من معتقدم اصلاح‌طلبانی غیراصول‌گرایانه در این مملکت بخشی از شیطان لعین است!

 

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های شیطان ایجاد ناامیدی در بین مردم است و این ویژگی یکی از صفات مهم شیطان است، گفت: حضرت آقا تقسیم بندی مردم به اصلاح طلبی و اصول‌گرایی را قبول ندارند؛ چون متاسفانه وقتی این جریانات در دام شیطان اسیر می‌شوند مردم از هر دو جریان ضربه می‌خورده‌اند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان افزود: در هر دو جریان اتفاقاتی می‌افتد که مردم را از جریان انقلاب ناامید می‌کنند. در میان مدعیان اصول‌گرایی اختلاس ۳ هزار میلیاردی اتفاق می‌افتد و از آن طرف در بین اصلاح‌طلبان اختلااس ۸ هزار میلیاردی اتفاق می‌افتد که این اصلا برای نظام و انقلاب خوب نیست.

 

وی با اشاره به مشکلات حقوق‌ها نجومی برخی از مدیران اظهار داشت: خیلی درد است برای خودتان حقوق نجومی بنویسید و برای شهروندان حقوق شهروندی!!

 

حجت‌الاسلام محسن‌زاده بیان داشت: وقتی در شرایط بد اقتصادی و تولید حرفی خلاف انقلاب زده می‌شود در واقع از زبان مسئولین حرف شیطان است که تحویل مردم داده می‌شود و این برای ما بد است.

 

وی نقش تحریم‌ها در اقتصاد ومعیشت مردم را تنها ده درصد است و گفت: بقیه مشکلات ناشی از سوءمدیریت مسئولان و مردم می‌باشد.

 

ایشان با بیان اینکه دشمن همچنان دنبال بازسازی یک فتنه است، اظهار داشت: ما باید در محضر تمام مردم دنیا نهم دی را گرامی بداریم و فراموش نکنید که کاری که شما مردم در ۹ دی سال ۸۸ انجام دادید تنها خاموشی شعله‌ها بود اما فتنه سال ۸۸ همچنان فعال است.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان با توضیح در مورد اینکه سران فتنه به نظام و انقلاب ضربه زده‌اند، گفت: میرحسین، موسوی، مهدی کروبی و خاتمی به دلیل خسارت‌های مالی و جانی که به مملکت زدند، محارب هستند و باید اعدام شوند.

 

 

neshast 9 dey zarand 951005 4

neshast 9 dey zarand 951005 2

neshast 9 dey zarand 951005 3

neshast 9 dey zarand 951005 5

neshast 9 dey zarand 951005 6

 

انتهای پیام/

&nbs