حجت‌الاسلام مجید انصاری:

دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌داند

حجت‌الاسلام مجید انصاری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری را با افتخار از وظایف خود می‌داند.

‌معاون حقوقی رییس جمهور در دیدار خانواده سه تن از شهیدان شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهدا و خانواده معظم آنان نماد عملی پیوند انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا و نیز ضامن دوام نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام مجید انصاری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری را با افتخار از وظایف خود می‌داند.

 

Majid-Ansari

 

معاون حقوقی رییس جمهوری در دیدار پدر شهیدان محمد، موسی و رضا کرمیار از شهدای جنگ تحمیلی در شهرستان ساوجبلاغ  گفت: پرچم استقامت، فداکاری و ایثار در کشور همچون دوران جنگ تحمیلی برافراشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری ادامه داد: در جنگ تحمیلی تمام قدرت‌های جهان از صدام حمایت کردند، اما محاسبات آنان درست نبود، زیرا قدرت ایمان و توکل به خداوند پشتوانه ملت ایران بود.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از عاشورا را در قرن بیستم رقم زدند و نقش هدایت رهبر کبیر انقلاب در پیروزی ما بسیار موثر بود.

 

معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: خلوص و فداکاری رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج ایران در جبهه ها جلوه ای از کربلا بود.

 

انتهای پیام/