حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند:

تا یک ایرانی روی زمین وجود دارد، فریاد مرگ بر آمریکا زنده است

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با تمسک به آیات وروایات اظهار داشت: مذاکره با امریکا هیچ فایده ای ندارد، تا یک ایرانی روی زمین وجود دارد فریاد مرگ بر آمریکا زنده است.

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با تمسک به آیات وروایات اظهار داشت: مذاکره با امریکا هیچ فایده ای ندارد، تا یک ایرانی روی زمین وجود دارد فریاد مرگ بر آمریکا زنده است.

 

ebrahimi

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند گفت: بلاترین ثروت بشریت عقل است، که عقل در همه ی ظلمات وتاریکی روشنایی می دهد عاقبت بخیر شدن در دنیا و آخرت تعقل و استفاده کردن از عقل است البته گاهی روی عقل سایه افکنده می شود (مانند شهوت ،غضب ،تعصب…) که خداوند انبیا و اولیا را فرستاده تا راه را به انسان نشان دهند وسایه از رو عقل بردارد.

 

نماینده ولی فقیه بیان کرد: عامل بد بختی بشریت این است که انسان از عقل و خرد استفاده نمی کند امروز مردم ایران باید به هوشیار باشند که دشمن می خواهد این تعقل وتفکر را از جامعه ما و دانشگاه ما بگیرد و فقط ما را وابسته خود کند و در همه زمین ها از امریکا تقلید کنیم حتی در (لباس پوشیدن ) چون دشمن می خواهد ذهن ها را در دست بگیرد تا بتواند حکومت وغارت وتجاوز کند بزرگان ما همه اهل تفکر هستند مقام معظم رهبری از انسان های است که همه صحبت ها ایشان و عکس عمل از روی تعقل و تفکر است همه ما مردم بخصوص مسئولین ما باید ایشان را سرلوحه خود قرار دهند و درس بگیرند و نگذارند دشمن بر آنها و بر کشور تسلط پیدا کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: مذاکره با امریکا و دست دوستی با دشمن این مردم هیچ فایده ای برای جمهوری اسلامی ندارد و نخواهد داشت دشمن روز به روز می خواهد ثروت این مردم را غارت کند و نه نتها راه مقابله با دشمن ایستادگی در مقابل ظلم است، اگر از آسمان سنگ ببارد و از زمین آتش ما مقاومت می کنیم و به احدی حق تجاوز به این مرز بوم نمی دهیم و تا زمانی که حتی یک ایرانی در زمین وجود دارد فریاد مرگ بر آمریکا همیشه زنده است و خواهد بود.

 

وی گفت: با توجه که زرند روی خط زلزله وجود دارد با کمک دولت باید همه ای مردم خانه هایشان را مقاوم کنند و کسانی که خانه می خواهند  بسازند حتما با نظارت و مهندسی شده و مقاوم بسازند تا با آرامش زندگی کنند

 

انتهای پیام/