ستاد بحران بخش یزدان‌آباد برگزار شد

بخشدار یزدان‌آباد: اثرات روانی زلزله بیش از اثرات تخریبی زلزله است

مهندس شهابی بخشدار یزدان‌آباد با بیان اینکه اثرات روانی زلزله بیش از اثرات تخریبی زلزله است گفت: گر چه این بخش از مرکز زلزله فاصله دارد اما ما باید قبل از رخداد پیش‌بینی کنیم. متاسفانه شهروندان به محکم‌سازی عنایت کمتری دارند و باید تمهیدات را فراهم کنیم و مشکل اساسی با توزیع چادر حل نمی‌شود.

جلسه ستاد بحران بخش یزدان‌آباد در رابطه با پیش‌بینی تمهیدات لازم در حوادث غیرمترقبه برگزار شد.

 

yazdanshahr_modiriatbohran_sz652sd

 

به گزارش صدای زرند‌، در این جلسه در رابطه با پیشگیری از اثرات تخریبی زلزله به رعایت اصول فنی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها تاکید شد.

 

مهندس شهابی بخشدار یزدان‌آباد با بیان اینکه اثرات روانی زلزله بیش از اثرات تخریبی زلزله است گفت:  گر چه این بخش از مرکز زلزله فاصله دارد اما ما باید قبل از رخداد پیش‌بینی کنیم. متاسفانه شهروندان به محکم‌سازی عنایت کمتری دارند و باید تمهیدات را فراهم کنیم و مشکل اساسی با توزیع چادر حل نمی‌شود.

 

وی گفت: آگاهی مردم اولین اولویت می‌باشد. و ما مدیران شهری در یزدانشهر و بخش یزدان‌آباد باید مناطق آسیب‌پذیر را شناسایی کنیم و با توجه به بافت فرسوده شهر و نقاط روستایی حتی‌المقدور این مناطق شناسایی و اطلاعات جمع‌آوری شوند.

 

ایشان گفت: فضاهای مجازی باید کنترل شوند تا جو روانی بدی ایجاد نشود.

 

شهردار یزدانشهر هم در این جلسه گفت: اگر خدایی نخواسته اتفاقی بیفتد قوی‌ترین شهرداری شهرستان شهرداری یزدانشهر می‌باشد و توانمندی ما هم بخاطر حضور در معادن میباشد.

 

مهندس ایزدی افزود: سالن نمازجمعه، تکایای یزدان آباد، ده فیاض، شهرک شهیدرجایی سالن شرکت تعاونی برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است و رفع مشکلات راههای فرعی برای حوادث غیرمترقبه نیز در حال انجام می‌باشد.

 

انتهای پیام / ایزدی یزدان آبادی