فضای مجازی فرصتی برای صادر نمودن فرهنگ غنی اسلامی است

رئیس دادگستری شهرستان زرند با تاکید بر سخنان مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه فضای مجازی یک فرصت است، بیان داشت: همه باید قبل از اینکه دشمنان از این فضا علیه ما استفاده کنند، پیشدستی کرده و علاوه بر دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی، فرهنگ اسلامی و انقلابی خود را صادر نماییم.

به گزارش صدای زرند، حجت السلام والمسلمین محمود محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: بایستی تمام توان خود را در جنگ نرم به کار برده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ ننماییم و جوانان و نوجوانان باید بدانند و آگاه باشند که در عصر حاضر جنگ رسانه‌ای در فضای مجازی  به مراتب شدیدتر و خطرناکتر از جنگ سخت است.

Mohammadi-dadkostariوی بیان داشت: جایگاه شهید نزدیکترین جایگاه به بهشت است و اولین کسانی که به بهشت وارد می‌شوند شهداء هستند

عضو شورای عالی بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطرنشان ساخت: وقتی که شهداء وارد صحرای محشر می‌شوند آنچنان نورانیت چهره‌ای دارند که حتی پیامبران به عظمت شهداء از مرکب‌هایشان پیاده می‌شوند و در همین راستا خداوند مقام شفاعت را به آنان داده است.

وی ایستادگی‌های ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل رژیم بعث عراق و جهان کفر را علت بیمه شدن نظام و مملکت جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: امام راحل و عظیم‌الشان نیز از این ایستادگی و پیروزی به عنوان یک نعمت الهی یاد کردند.

رئیس دادگستری شهرستان زرند خطاب به  نسل سوم و چهارمی‌ها گفت: جوانان و نوجوانان باید سعی کنند با حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و کم کردن فاصله خود با یادگاران دوران جبهه و جنگ، یاد، خاطره و حماسه‌آفرینی این عزیزان حفظ کنند.

وی افزود: مسئولین و نهادهای که به هر نحو در مسائل فرهنگی نقش و مسئولیت دارند باید فرهنگ جبهه، شهادت‌طلبی، ایثار و از خود گذشتگی را که یادگار جبهه‌های جنگ است به نسل جدید انتقال دهند.

انتهای پیام/