شهرداری‌ها باید در امر اقتصاد مقاومتی میدان‌داری کنند

مهندس محمدی دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی منطقه دو ضمن تبریک هفته امامت و ولایت گفت: شهرداری‌ها باید در امر اقتصاد مقاومتی میدان‌داری کنند و از پیشتازان این سخن مقام معظم رهبری باشند.

شهرداران منطقه دو استان با حضور در شهرداری ریحانشهر آخرین برنامه‌ها و تحولات اجرائی خود را در کمیته اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

mohammadi_izadi_sz6به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند در این نشست که به میزبانی شهرداری ریحانشهر برگزار شد، مهندس محمدی دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی منطقه دو ضمن تبریک هفته امامت و ولایت گفت: شهرداری‌ها باید در امر اقتصاد مقاومتی میدان‌داری کنند و از پیشتازان این سخن مقام معظم رهبری باشند.

 

شهردار زرند گفت: شهرداری‌ها باید با ایجاد راهکارهای مناسب، تقویت بدنه‌های خود و دخیل کردن شهروندان در کلیه فعالیت‌های خود و اجرای پروژه های مناسب در این زمینه پیشقدم باشند.

 

دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی منطقه دو استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرداری‌ها و اتکا به دانش و تجربه خود نیروهای شهرداری را خواستار شد و گفت: ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای عمل نمائیم که بهترین بهره‌وری و کارائی را از امکانات موجود در دستگاه خود ببریم.

 

شهردار زرند با اعلام اینکه هرگونه مشکل در شهرداری‌ها توسط خود نیروهای شهرداری قابل حل و فصل است گفت: همبستگی شهرداری‌ها در به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی در این نهادهای مردمی حرف اول و آخر را می‌زند.

 

مهندس ایزدی شهردار ریحانشهر نیز در این نشست به مهمترین دستاوردهای شهرداری در این زمینه اشاره کرد و گفت: بسیاری از اقداماتی که متناسب با شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌باشد را شهرداری ریحانشهر توانسته‌ایم به انجام برسانیم و به بهترین نحو ممکن اجرائی کنیم.

 

مهندس ایزدی گفت: شهرداری‌ها تاکنون توانسته‌اند به خوبی خود را همسو و همراه با سخن مقام معظم رهبری به جلو ببرند و امیدواریم ماحصل این امر رشد اقتصادی و فرهنگی شهرها باشد.

 

شهردار ریحانشهر افزود: هرچند شهرداری‌ها با مشکلات متعددی در همه زمینه ها روبرو هستند ولی این امر باید باعث تقویت و گسترش فعالیت‌های شهرداری‌ها با یکدیگر شود.

 

مهندس ایزدی در ادامه به کاهش هزینه‌های شهرداری در طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداری ریحانشهر با انجام فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها به گونه‌ای عمل نموده است که علاوه بر کاهش هزینه‌های غیرضروری توانسته‌ایم به درآمدهای خوبی در این زمینه نیز دست پیدا کنیم.

 

وی خواستار انجام فعالیت‌هائی شد که بازخورد مثبت برای شهرداری‌ها و شهروندان داشته باشد و اظهار داشت: شهروندان نیز اگر می‌خواهند شاهد رونق شهرها باشند باید در راه اقتصاد مقاومتی همراه و همیار شهرداری‌ها باشند.

 

شایان ذکر است در این نشست مهندس محسنی شهردار کوهبنان، مهندس ایزدی شهردار یزدانشهر، مهندس اسدی شهردار خانوک، مهندس فتاحی شهردار کیانشهر نیز به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

 

انتهای پیام/