مسائل و مشکلات دهستان سربنان بر مسئولین پوشیده نیست

حبیب الله خنجری فرماندار زرند، ضمن تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء منا اظهار داشت: مسائل و مشکلات این دهستان بر مسئولین پوشیده نیست و هدف از تشکیل این گونه جلسات همفکری و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکلات می‌باشد.

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهستان سربنان گفت: مسائل و مشکلات این دهستان بر مسئولین پوشیده نیست و هدف از تشکیل این گونه جلسات همفکری و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکلات می‌باشد.

 

khanjeri-Farmandar-zarandبه گزارش صدای زرند، جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهستان سربنان، با حضورحبیب الله خنجری فرماندار، علی حسن زاده بخشدار بخش مرکزی، تنی چند از مسئولین ادارات، اعضاء شوراهای اسلامی روستاهای تابعه دهستان فوق و تعدادی از اهالی روستاها در مسجد ابوالفضل (ع) روستای کهنوج سربنان برگزار گردید.

 

در ابتدا جلسه حجه الاسلام احمد رحمانی به نمایندگی از اهالی دهستان به بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در این منطقه پرداخت.

 

وی اساسی‌ترین مشکلات این دهستان را عدم وجود آب آشامیدنی سالم، تأخیر در اجرای پروژه گازرسانی و نبود روشنایی مناسب در معابر عنوان کرد.

 

حجه الاسلام رحمانی ضمن اشاره به شعار سال جاری بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کمک به تولیدکنندگان و فعالان حوزه دام و طیور در این منطقه را ضروری دانست و از فرماندار و مسئولین درخواست نمود مشکلات دامداران و مرغداران این منطقه را حل و فصل نمایند تا ازمهاجرت روستائیان به شهر کاسته شود.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند، ضمن تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء منا اظهار داشت: مسائل و مشکلات این دهستان بر مسئولین پوشیده نیست و هدف از تشکیل این گونه جلسات همفکری و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکلات می‌باشد.

 

وی همکاری اهالی و شوراها با ادارات و دستگاههای مربوطه جهت حل و فصل مشکلات را ضروری دانست و افزود: مردم و شوراها در اجرا و تسریع پروژه گازرسانی نقش مهمی دارند که با سعه صدر و همکاری و همدلی می توانند اجرای این پروژه را سرعت بخشند.

 

فرماندار با اشاره به این موضوع که مبنای دریافت امتیازات آب، برق، گاز و… در روستاها پروانه ساختمانی می‌باشد از مردم خواست در این خصوص اقدام نمایند تا در زمان دریافت امتیازات با مشکل روبرو نشوند.

 

وی از شوراهای اسلامی روستاها درخواست نمود، که با جان و دل برای رفع مشکلات مردم اقدام نمایند و تصریح کرد: در شهرستان زرند برخی از شوراها بیشتر پیگیر رفع مشکلات مردم بوده اند و همین امر پیشرفت و آبادانی این روستاها را نسبت به روستاهایی که شورای فعال نداشته اند در پی داشته است.

 

در ادامه مسئولین ادارات به بیان توضیحاتی پیرامون خدمات ارائه شده در دهستان سربنان و موانع موجود جهت خدمت رسانی به این منطقه پرداختند.

 

انتهای پیام/