مسئولین در قبال شهروندان مسئولند و باید پیگیر مشکلات آنان باشند / مسئولین نباید در قبال شهروندان و مشکلات آنها نگاه زودگذری داشته باشند

شهردار زرند در نشست مسائل و مشکلات شهرک شهید باهنر تصریح کرد: مسئولین نباید در قابل شهروندان و مشکلات آنها نگاه موقت و زودگذری داشته باشند بلکه باید در کلیه مسائل شهری و شهروندان آینده نگری را مد نظر قرار دهند.

نشست مشترک شهردار زرند با مهندس توحیدی مدیر کارخانه ذغالشوئی زرند در خصوص مسائل و مشکلات فاضلاب شهرک شهید باهنر برگزار شد.

 

Mohammadi-Shahrdar-Zarand (5)به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند در این نشست که با حضور عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند، رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری، نمایندگان فرمانداری، مرکز بهداشت، اداره آب و فاضلاب شهری و… در محل کارخانه ذغالشوئی برگزار شد.

 

مهندس محمدی در این نشست ضمن تبریک هفته دولت به همه مدیران و مسولین از دغدغه شهرداری در بحث بهداشت شهرک شهید باهنر گفت و افزود: برگزاری اینگونه جلسات باید نتایجی برای شهروندان در بر داشته باشد و مدیران در پی رفع مشکلات شهروندان باشند.

 

شهردار زرند تصریح کرد: مسئولین نباید در قابل شهروندان و مشکلات آنها نگاه موقت و زودگذری داشته باشند بلکه باید در کلیه مسائل شهری و شهروندان آینده نگری را مد نظر قرار دهند.

 

وی به مشکل فاضلاب شهرک شهید باهنر اشاره کرد و افزود: شهرداری در کنار مرکز بهداشت و کارخانه ذغالشوئی در راستای برطرف کردن مشکلات شهروندان خواهد بود و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

 

شهردار زرند افزود: طرح جامعه فاضلاب شهری زرند و شهرک شهید باهنر باید به طور اساسی دیده شود و باید با رایزنی‌های مختلف به دنبال جذب سرمایه‌گذار در این بخش باشیم.

 

وی تاکید کرد: همه ما در بحث بهداشت و در قبال شهروندان مسئولیم و باید پیگیر مشکلات شهروندان باشیم و نباید در این خصوص بی‌تفاوت باشیم.

 

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند نیز از ارائه خدمات شهرداری به ساکنان این شهرک گفت و تصریح کرد: متاسفانه این شهرک جز شهرک‌های الحاقی شهر زرند نمی‌باشد و در طرح تفضیلی نیز جز مناطق شهر زرند محسوب نمی‌شود.

 

یزدانپناه در ادامه افزود: سیستم فاضلاب شهری در حال حاضر و با وضعیت کنونی غیرقابل قبول می‌باشد و باید شهروندان را ترغیب نمائیم تا از سیستم چاه‌های جذبی استفاده نمایند.

 

معاون خدمات شهری در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولین به این امر شد و اظهار امیدواری کرد: با چاره‌اندیشی مسئولین می‌توانیم سلامت شهروندان این شهرک را تضمین کنیم.

 

انتهای پیام/