اعطای ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی در استان کرمان

استاندار کرمان با بیان اینکه در شهرستان زرند بیش از ده میلیارد تومان در حال سرمایه گذاری است که حتما کارخانه های صنعتی این شهرستان پیوست ورزشی دارند اظهار کرد: در سال گذشته در استان کرمان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی داده شده است که از جوانان استان دعوت به خوداشتغالی می کنیم و در این راستا نیز برای آنها آموزش رایگان می‌گذاریم.

استاندار کرمان با بیان اینکه در شهرستان زرند بیش از ده میلیارد تومان در حال سرمایه گذاری است که حتما کارخانه های صنعتی این شهرستان پیوست ورزشی دارند اظهار کرد:  در سال گذشته در استان کرمان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی داده شده است که از جوانان استان دعوت به خوداشتغالی می کنیم و در این راستا نیز برای آنها آموزش رایگان می‌گذاریم.

 

PeyadehraviI-Zarand-950522_ (12)

 

به گزارش صدای زرند، “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان صبح امروز ۲۲ مردادماه در همایش پیاده روی خانوادگی زرند با بیان اینکه ورزش یکی از شاخص های توسعه یافتگی است گفت: در استان کرمان در حوزه زیرساخت ها امکانات خوبی را توزیع کردیم و با توجه به مقدورات استان، ورزش را توسعه داده ایم.

 

وی با اشاره به مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان گفت: این طرح همگرایی خوبی بین همه ارکان حکومت را فراهم نموده است و این طرح توانسته در شهرستان های مختلف استان ظرفیت های جدید را نمایان نماید.

 

رزم حسینی با بیان اینکه در شهرستان زرند بیش از ده میلیارد تومان در حال سرمایه گذاری است که حتما کارخانه های صنعتی این شهرستان پیوست ورزشی دارند اظهار کرد: در سال گذشته در استان کرمان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی داده شده است که از جوانان استان دعوت به خوداشتغالی می کنیم و در این راستا نیز برای آنها آموزش رایگان می‌گذاریم.

 

انتهای پیام/