کالای قاچاق کشف شده به جامعه تزریق نشود

نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان جلوگیری از واردات کالا به کشور را جدی گرفته و اجازه ندهند کالای قاچاق کشف شده به جامعه تزریق شود.

 نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان جلوگیری از واردات کالا به کشور را جدی گرفته و اجازه ندهند کالای قاچاق کشف شده به جامعه تزریق شود.

 

Amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تشریح دیدار جمعی از مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر روی وضع معیشتی و فشار اقتصادی بر مردم، بیکاری و رکود اقتصادی اشاره داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه این دیدار یک دیدار شاخص و حساس بود گفت: انتخاب استان‌های جنوب‌شرق و شمال غرب کشور با قومیت‌های مختلف نشان از حساسیت‌ها سخنان مقام معظم رهبری داشت.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر مصرف تولیدات داخلی بود افزود: ایشان به شدت خواستار جلوگیری از واردات کالا و توجه به تولیدات داخلی از سوی عوامل اجرایی دولت و مجلس هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهی جز توجه به تولید داخل نداریم خاطرنشان کرد: توجه به تولید داخل یکی از کلیدهای خروج از رکود است و شاه کلید مصرف تولیدات داخلی در دست مردم است.

 

امیری گفت: مردم باید بدانند که اگر می‌خواهیم بیکاری برطرف و رکود از بین برود و کارآفرینی ایجاد شود باید از تولیدات داخلی مصرف کنیم و آینده کشور به این موضوع وابسته است.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با قاچاق کالا در کشور تاکید داشتند افزود: ایشان با صراحت فرمودند که کالای قاچاق کشف شده هر چه باشد از لوکس و غیر لوکس جلوی چشم همه معدوم شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کالای قاچاق کشف شده نباید به جامعه تزریق شود گفت: این ایده مقام معظم رهبری کار عملیاتی برای خروج از رکود است.

 

امیری با بیان اینکه مردم هم باید نسبت به این موضوع حساس باشند تاکید کرد: استفاده از تولیدات داخلی رشد اقتصادی را به دنبال دارد و در راستای اشتغال فرزندانمان موثر است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر مسائل منطقه‌ای گفت: ایشان تأکید بر آن داشتند که اسلامی که داعش معرفی می‌کند اسلام غربی و آمریکایی است و امروز دامن خودشان را گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ایران همیشه در مبارزه با تروریسم پیش قدم بوده افزود: امنیت موجود در کشور نشان از اشراف کامل نیروهای ما بر مسائل امنیتی و پیش‌بینی‌های از قبل بوده است.

 

امیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد برجام اظهار داشت: آمریکایی‌ها هر جا منافعشان در خطر باشد از تعهدات خود کناره‌گیری می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که برداشتشان از کودتای ترکیه یک کودتای تحت حمایت آمریکا بوده و اگر این موضوع ثابت شود رسوایی بزرگی برای کاخ سفید است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در مورد احساس خود از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار سراسر عشق و شوری بود که در بین همه حاضرین مشهود بود که متاسفانه به سبب محدودیت فضا امکان حضور همه مردم را نداشتیم که امیدواریم از این دیدارها بیشتر هماهنگی شود.

 

انتهای پیام/