رواج فرهنگ غربی دربین جوانان نگران کننده است

رئیس دادگستری شهرستان زرند درجلسه بررسی مسائل شهرستان و شهرداری گفت: نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلامی ودینی ازدید برخی مسئولین مغفول مانده وجای بسی تاسف است که این خلاء توسط بیگانگان و فضای مجازی پر می شود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلامی ودینی ازدید برخی مسئولین مغفول مانده وجای بسی تاسف است که این خلاء توسط بیگانگان و فضای مجازی  پر می شود.

Mohammadi-dadkostari

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” درجلسه بررسی مسائل شهرستان و شهرداری با تاکید بر وضعیت جوانان وبحران خانواده، گفت: بیشترین جمعیت ما به قشر جوان اختصاص یافته که ازآسیب پذیری بالایی برخوردار است وتلاش درجهت بهبود وضعیت فرهنگی  این قشر اثرگذار وظیفه همه ماست.

 

وی از تعامل و تلاش شایسته شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی با اجرای ۲۵ برنامه از ابتدای سال تقدیر کرد و به عنوان یک شهروند استمرار اینگونه برنامه  ها را خواستار شد.

 

محمدی برتلاش شهرداری در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تاکید کرد وگفت: شهرداری باید بابرنامه های هدفمند و اقدامات ارزشمند خود گام مهمی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بردارد.

 

وی با اشاره به آلایندگی احتمالی برخی صنایع و کارخانجات در شهرستان اظهار داشت: علیرغم تمام مزایا واشتغالزایی صنایع در این حوزه مشکلاتی نیز برای شهروندان ایجاد  شده وضرورت دارد شهرداری با اخذ عوارض مربوطه راهگشای امور مردم باشد.

 

محمدی تعامل و عملکرد دادگستری با شهرداری و کمیسیون های مربوطه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: برنامه ریزی وپیگیری دادگستری در اجرای امور نشانگر قاطعیت دستگاه قضا است.

 

انتهای پیام/