سایه اتباع بیگانه بر فرهنگ و اقتصاد شمال کرمان/ فرمانداری‌ها هیچ طرحی برای ساماندهی و کنترل اتباع بیگانه ندارند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: حضور اتباع بیگانه بر فرهنگ و اقتصاد شهرستان‌های شمالی استان کرمان سایه انداخته و کم‌کم در حال تبدیل به یک معضل است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: حضور اتباع بیگانه بر فرهنگ و اقتصاد شهرستان‌های شمالی استان کرمان سایه انداخته و کم‌کم در حال تبدیل به یک معضل است.

 

aMIRI_

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” صبح امروز در شورای اداری استان کرمان با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور اظهار داشت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که تغییر رفتار در همه مدیران به وجود آید.

 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به تحول مدیریتی نیاز دارد، بیان داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان با چالش‌هایی مانند انتخاب هیئت مدیره شرکت‌های دولتی و عمومی مواجه است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس عنوان کرد: هیئت مدیره شرکت‌های دولتی عمومی با توجه به مشکلاتی که در معادن استان کرمان داریم، باید از بین افراد بومی و آشنا با مسائل و مشکلات معادن و صنایع انتخاب شوند و نه اینکه افرادی که حتی معدن را ندیده‌اند به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شوند.

 

امیری ادامه داد: انتقال حساب بانکی شرکت‌های مرتبط با استان کرمان به این استان باید به صورت دستوری و جدی پیگیری شود، زیرا گردش مالی شرکت‌ها در استان چهار درصد کشور است که عدد پایینی به شمار می‌آید.

 

وی همچنین هجوم و حضور اتباع بیگانه در استان کرمان را زیاد خواند و افزود: حضور اتباع بیگانه بر فرهنگ و اقتصاد شهرستان‌های شمالی استان کرمان سایه انداخته و کم‌کم در حال تبدیل به یک معضل است.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اضافه کرد: فرمانداری‌های ما هیچ طرحی برای ساماندهی و کنترل اتباع بیگانه ندارند و با کمبود نیرو در فرمانداری‌ها مواجه هستیم و به‌کارگیری نیروهای قراردادی در فرمانداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/