بدون همکاری شهروندان و نخبگان توسعه شهر امکان پذیر نیست / امیدواریم با صنعتی شدن شاهد توسعه شهری و فرهنگی زرند باشیم

مهندس محمدی شهردار زرند در ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند، گفت: با همراهی و همکاری مسئولین شهرستانی مشکلات پیرامون شهرداری و شهر زرند به آسانی قابل حل خواهد بود.

مهندس محمدی شهردار زرند در ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند، گفت: با همراهی و همکاری مسئولین شهرستانی مشکلات پیرامون شهرداری و شهر زرند به آسانی قابل حل خواهد بود.

 

Ziafat-shahrdari-zarand (1)


به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در مراسم ضیافت افطاری خانواده بزرگ شهرداری زرند، با تشکر از مسئولین و کارکنان برای حضور در این مراسم، اظهار داشت: انتخاب جناب آقای دکتر امیری به عنوان نائب رییس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نیز انتخاب ایشان به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این موضوع دلیلی برای پیشرفت هر چه بیشتر دیار زرخیز زراوند باشد.

 

وی گفت: به طور ویژه از جناب آقای دکتر امیری استدعا داریم در زمینه مسائل مرتبط با شهروندی شهر زرند و مسائل و مشکلات پیچیده مربوط به شهرداری زرند همانگونه که پیش از ما را یاری کردند با انتخاب در سمت های ذکر شده یاری خود را در این مسیر نسبت به شهرداری بیشتر کنند.

 

محمدی گفت: با توجه به توسعه مناسب و عظیمی که در زمینه های صنعتی در شهرستان انجام شده است می طلبد در این دوره قدم های مناسبی در مسیر توسعه فرهنگی و شهروندی زرند برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم هیچ کاری انجام نمی شود مگر با همراهی و همکاری شهروندان محترم به ویژه نخبگان شهر، گفت: مسئولین شهرستانی به ویژه اعضای شورای شهر در مسیر توسعه شهر زرند همراهی های زیادی با شهرداری داشته اند که جا دارد از آنان تشکر کنم و از تمامی آنان و همچنین تمامی نخبگان شهر زرند تقاضا کنم در این راه ما را بیشتر از پیش همراهی کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت های بیشتر در این مسیر باشیم.

 

شهردار زرند بیان داشت: شهرداری زرند در حال حاضر حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی سررسید شده دارد و مشکلات زیادی از دوره های قبل به شهرداری کنونی به ارث رسیده است اما با وجود تمامی این مشکلات همه ی دوستان به ویژه کارکنان خدوم، متعهد، متدین و متخصص شهرداری ما را در مسیر توسعه کنونی همراهی کردند که از تک تک آنان تشکر ویژه دارد.

 

وی گفت: امیدواریم در نهضت آسفالت که در شهر زرند شروع شده است بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و در حال حاضر نیز توانسته ایم با پخش بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر زرند حدود بیست معبر جدید در سطح شهر را آسفالت و اکثریت شهر را لکه گیری شده است.

 

محمدی افزود: امروز با همت کارکنان سختکوش شهرداری شاهد فعالیت و راه اندازی طرح های متعددی از جمله طرح احداث گلخانه جدید شهرداری، احداث بلوار پارسیان، آسفالت خیابان های ادیب، معلم و پرستار شمالی، کارگاه تولید قطعات بُتنی، پلاتوی نمایشی شهرداری، احیا، بهسازی و نوسازی پارک فجر و پارک شهید، طرح احداث پارک دوستدار کودک و بسیاری کارهای بزرگ دیگری که تماما با همت و همراهی کارکنان شهرداری در حال اجرا و راه اندازی می باشد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: تمامی فعالیت هایی که تاکنون انجام شده است تنها شروع کار و گام های ابتدایی در مسیر توسعه شهر است و بدون شک مشکلات زیادی همچنان وجود دارد که باید با همت و تلاش شما کارکنان سختکوش و همراهی مسئولین محترم بتوانیم شاهد حل آنها باشیم تا زرند را همانگونه که در سال های پیش به عنوان شهری نمونه در کشور بوده است بتوانیم آن را به عنوان نگین کویر و شهری نمونه در استان و کشور معرفی کنیم.

 

شهردار زرند ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: از تمامی دوستانی که در مسیر توسعه شهری با ارائه نظرات و انتقادات خود ما را همراهی می کنند تشکر می کنم و از تمامی کسانی که ما را انتقاد می کنند تقاضا داریم که گذشته و کارهایی که به صورت کارشناسی نشده انجام می شد را نیز ببینند تا خدایی نکرده انتقادات آنان در مسیر اهداف شخصی و جناحی عده ای که پیشرفت و توسعه شهر را نمی خواهند قرار نگیرد.

 

وی در پایان سخنانش گفت: بیش از ۹۹ درصد از شما کارکنان شهرداری اثبات کردید که در مسیر توسعه شهری یار و مشاور من و شهرداری هستید که بسیار از شما و دلسوزی های خانواده های شما تشکر و قدردانی دارم و من نیز تا آخرین لحظه با تمام توان در جهت توسعه شهر کنار شما کار خواهم کرد.

 

 

Ziafat-shahrdari-zarand (2)

Ziafat-shahrdari-zarand (3)

 

انتهای پیام/