تدین و فرهنگ مردم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است

حسن زاده بخشدار مرکزی زرند ابراز داشت: تدین و فرهنگ مردم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است.

حسن زاده بخشدار مرکزی زرند گفت: تدین و فرهنگ مردم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است.

 

jalse-amrbemarof

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با فرا رسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) جلسه معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و دیگر اعضاء در محل دفتر بخشدار مرکزی زرند برگزار گردید.

 

“علی حسن زاده” بخشدار مرکزی زرند ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت ابراز داشت: تدین و فرهنگ مردم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است.

 

وی با اشاره به پیشینه خوب مردم شهید پرور زرند در حمایت و پاسداری از ارزش های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشتازی در ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه گفت: انتظار می رود مردم شریف با همکاری دلسوزانه با مسئولین ذیربط ضمن عمل به وظیفه شرعی خود، زرند را به شهری که پیشتاز در عرصه احیای امر به معروف و نهی از منکر است به کشور معرفی نمایند.

 

معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند تصریح کرد: در سال جاری با همکاری مدیران، بر روند اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی نظارت و ارزیابی می‌شود و براساس گزارش ارزیابی معاونت دولت به مردم ستاد از ادارات فعال و مدیران آنها تقدیر و تشویق لازم به‌عمل خواهد آمد.

 

سپس منصوری مسئول تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر زرند اظهار داشت: امروز درخت نظام جمهوری اسلامی ما که شکل‌گرفته از خون هزاران شهیدان است باید نسبت به پررنگ کردن این امر در جامعه تلاش کرد.

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات در امر به‌ معروف و نهی از منکر حضور میدانی و تذکر لسانی است چرا که امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه کارزار با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و در این میان ترویج امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

 

منصوری گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی، موسسات و کارخانجات نسبت به فعالتر نمودن شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های خود با هماهنگی ستاد شهرستان اقدام کنند و جهت پیاده سازی این فریضین وارد عمل شوند و با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی معروف و منکر در دستگاه های تحت مدیریت خود و نسبت به نهادینه سازی فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

 

در ادامه “حسین کاظمی” رییس آموزش و پرورش شهرستان زرند با تاکید بر اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه و تداوم برنامه ریزی فرهنگی گفت: فلسفه قیام عاشورا امربه‌معروف و نهی از منکر است و امروز یکی از ضروریات جامعه ما همین فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است چراکه دشمن با تمام ترفندها وارد عرصه شده و این امر مهم باید در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

 

شایان ذکر است در این جلسه تصمیماتی در جهت استمرار فعالیت های این فریضه مهم الهی اتخاذ گردید.

 

انتهای پیام/ اکبر ابراهیمی زرندی