آرزوی تداوم پیشرفت دیار زرند و کوهبنان با حضور مجدد دکتر امیری در مجلس شورای اسلامی

روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده زرند و کوهبنان به مناسبت شروع به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور پنجمین دوره متوالی دکتر حسین امیری نماینده مردم شریف زرند و کوهبنانطی پیامی آرزوی توفیق برای این نماینده ی محترم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور و دیار زرند و کوهبنان نمود.

Mohseni_SZ54sdصدای زرند: روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده زرند و کوهبنان  به مناسبت شروع به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور پنجمین دوره متوالی دکتر حسین امیری نماینده مردم شریف زرند و کوهبنانطی پیامی آرزوی توفیق برای این نماینده ی محترم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور و دیار زرند و کوهبنان نمود.

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

«به نام خداوند روزی ده رهنمای»

 

 

سپاس و ثنای خداوند یکتا که همواره نعمت های وافرش را بر بندگان خود ارزانی داشته است.

 

نعمت های چون سرزمینی اسلامی و مردمی آگاه و اندیشمند که شکرگزاری آن باید زمزمه ی هر روز گردد. ملتی آگاه که وحدت و یکپارچگی خود را از زمان های قبل تا بعد از انقلاب به خوبی به منصه ظهور رسانده اند و اکنون در ادوار مختلف انتخابات با شکوه حضور خود چشم دوست را نوازش و چشم دشمن را خراشیدند.

 

دور از اغراق می توان گفت مردم شهرستان های زرند و کوهبنان آیینه ی تمام نمای وطن دوستی و آگاهی هستند که همواره در انتخابات حضور فعال داشته و با آگاهی و فراست فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و این بار نیز برای پنجمین دوره ی متوالی دکتر امیری نماینده ی خدمتگزار خود را بر صندلی بهارستان نشاندند.

 

امیدداریم آغاز به کار مجلس دهم و حضور فعال و موثر دکتر امیری ارمغان آور دوره ای جدید از پیشرفت و توسعه و مرتفع ساختن مشکلات باشد.

 

خدا قوت را نثار نماینده ی محترم می کنیم که ان شاءا… با نیروی مضاعف و مدد جستن از امداد الهی و پشتوانه ی محکم مردمی در مجلس دهم، در مسیر اهداف مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور و دیارمان گام بردارند.

 

محسن محسنی – روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده زرند و کوهبنان

 

انتهای پیام/