تبریک دکتر امیری، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی

بدون شک ارتباطات یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه در هر کشور محسوب می شود که بدون آن، توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

Dr. Amiriصدای زرند: دکتر حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به مناسب ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، طی پیامی این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

 

 

 

 

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

بدون شک ارتباطات یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه در هر کشور محسوب می شود که بدون آن، توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

 

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا به نقش و اهمیت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی پرداخته و مسئولین امر در این زمینه علاوه بر ارج نهادن به زحمات فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها راه های توسعه ارتباطات را برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

 

قشری زحمت کش که تلاش دارند مردم به راحتی در جریان اخبار و عملکرد دستگاه ها و سازمان های قرار گرفته و در برابر نظرات، پیشنهادات و نقد افکار عمومی پاسخگو باشد و از سوی دیگر انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، کاستی ها و نیازهای مخاطبین، مسئولین و مدیران را در اتخاذ تصمیمات صحیح و راه گشا و حل مشکلات جامعه یاری نمایند که نتیجه آن اقناع افکار عمومی، بهبود و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.عزیزانی که در راستای دانایی محوری، همگام با دیگر اقشار مختلف جامعه در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و توسعه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

 

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارم که از هر طرح و برنامه ای که در راستای توسعه ارتباطات باشد چه از طرف مسئولین و چه از طرف فعالین این عرصه ارائه گردد، پیگیری و حمایت قاطع داشته باشم. لذا بر خود لازم دانستم ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه عزیزان به ویژه خبرنگاران زحمت کش استان و شهرستانهای زرند و کوهبنان، خبرگزاری ها، روزنامه نگاران به ویژه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی تبریک عرض نمایم. توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق اسلام و مسلیمن را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

دکتر حسین امیری – نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان

 

انتهای پیام/