سفر رییس جمهور به استان کرمان ۲ روزه خواهد بود/جزییات برنامه‌ها و سفر اعضای هیات دولت به شهرستان‌ها

رییس مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان کرمان دو روزه خواهد بود، گفت: مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور ساعت ۹ و نیم صبح روز سه شنبه در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و بعد از آن دیدار مردمی در مصلی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

رییس مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان کرمان دو روزه خواهد بود، گفت: مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور ساعت ۹ و نیم صبح روز سه شنبه در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و بعد از آن دیدار مردمی در مصلی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 

ghyomi

 

به گزارش صدای زرند، “طاهره قیومی” بعد از ظهر امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم رییس جمهور این بود که در سفرهای استانی فعالیت رسانه ای بر دوش خبرنگاران خود استان باشد.

 

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان کرمان دو روزه خواهد بود، افزود: مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور ساعت ۹ و نیم صبح روز سه شنبه در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و بعد از آن دیدار مردمی در مصلی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 

رییس مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری افزود: ساعت ۱۶ دیدار با علماء، ایثارگران و برگزیدگان در حسینیه ثارالله و جلسه توسعه سرمایه گذاری حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

قیومی بیان کرد: رییس جمهور روز چهارشنبه بازدید از چند پروژه در کرمان را خواهند داشت که در صورت قطعی شدن ساعت ۸ صبح صورت خواهد پذیرفت و ساعت ۱۰ روز چهارشنبه جلسه شورای اداری و ساعت ۱۱ و نیم نشست خبری خواهد بود.

 

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اعضای هیئت دولت به شهرستان های استان سفر خواهند کرد، گفت: حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور به جیرفت و عنبرآباد، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به زرند، پورمحمدی، وزیر دادگستری به سیرجان، علوی وزیر اطلاعات به بافت، فانی وزیر آموزش و پرورش به رفسنجان و انار، یونسی دستیار ویژه رییس جمهور به کهنوج و قلعه گنج، شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی به کرمان، سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بم، خانم ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به راور و کوهبنان، ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور به رودبار و فاریاب، ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد به شهربابک، رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به فهرج، ریگان و نرماشیر سفر خواهند کرد.

 

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز افتتاح شد و طی این دو روز مقامات به طور سرزده از آن بازدید خواهند داشت و بعضا تلفن های مردم را پاسخ خواهند داد و این مرکز آماده دریافت مشکلات، نظرات و درخواست های مردم است.

 

“محمدرضا علیزاده” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست اظهار کرد: رسانه های استان کرمان سهم بسیار بالایی در اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع در تمامی رویدادهای استان دارند.

 

وی افزود: استان کرمان بعد از تهران در زمینه تعداد نشریات در رتبه دوم کشور است و از لحاظ کیفی نیز جایگاه مناسب و مطلوبی داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: رسانه های استان کرمان همیشه توانسته اند سهم خود را در اطلاع رسانی ایفا کنند و در سفر مهم رییس جمهور به استان جای نگرانی نیست و رسانه های استان نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/