یادواره شهدای شهرک رزمندگان زرند برگزار شد

سومین یادواره شهدای والامقام شهرک رزمندگان و نخستین یادمان شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدا غواص شهرستان زرند شامگاه پنج‌شنبه در مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

سومین یادواره شهدای والامقام شهرک رزمندگان و نخستین یادمان شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدا غواص شهرستان زرند شامگاه پنج‌شنبه در مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

 

یادواره 33 شهید دهستان محمدآباد زرند برگزار شد

به گزارش صدای زرند، در فضایی آکنده از معنویت سومین یادواره شهدا والامقام شهرک رزمندگان و نخستین یادمان شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدا غواص شهرستان زرند شامگاه پنج‌شنبه در مسجد سیدالشهدا(ع) با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و قشرهای مختلف مردم شهیدپرور حضور داشتند.

 

عباس ایرانمنش از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سخنانی از برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با لبیک به ندای رهبری، حماسه‌های عظیمی را خلق کردند و اقتدار و سرافرازی امروز ایران اسلامی، مرهون فداکاری شهدای والامقام است.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

 

ایرانمنش با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های والای امام راحل در جامعه فراموش شود.

 

پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تأکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان بیش از پیش هوشیار باشیم.

 

گفتنی است، در این مراسم یکی از مداحان اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

 

انتهای پیام/