انجمن روابط عمومی باید در همه زمینه ها فعالیت داشته باشد

مراسم افتتاح این دفتر حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار زرند، عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند، لشکری رئیس انجمن روابط عمومی شهرستان، جمعی از اعضا هیئت مدیره و مدیران روابط عمومی حضور داشتند.

بعد از گذشت پنج سال از شروع فعالیت انجمن روابط عمومی زرند و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر این انجمن در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زرند افتتاح شد.

 

efttahe-anjoman


به گزارش خبرنگار صدای زرند، در مراسم افتتاح این دفتر حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار زرند، عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند، لشکری رئیس انجمن روابط عمومی شهرستان، جمعی از اعضا هیئت مدیره و مدیران روابط عمومی حضور داشتند.

 

ابتدا مسعود لشکری رییس انجمن روابط عمومی زرند با اشاره به سابقه فعالیت و ضرورت ایجاد یک نهاد غیر دولتی جهت سامان دهی فعالیت های حرفه ای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و قدردانی از حضور و همراهی همه مسئولین بخصوص فرماندارمحترم، شهردارمحترم، رییس شورای اسلامی زرند و قدردانی از توجه ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، از سایر مسئولین نیز خواست به منظور همراهی بیشتر با این دفتر همکاری بیشتر و مستمری داشته باشند.

 

خنجری فرماندار زرند در این مراسم از اهمیت بالای روابط عمومی در نهادهای اداره گفت و تصریح کرد: روابط عمومی را باید به عنوان یک فرهنگ دانست ومی توان گفت که  با داشتن فرهنگ خوب می‌توان بهترین خدمت را به مردم ارائه کرد.

 

فرماندار زرند در ادامه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید در مرحله اول یک ارتباط خوب و موثری با کارکنان و مدیر مجموعه خود برقرار کنند و در مرحله بعد باید رضایتمندی شهروندان را جلب نماید.

 

وی با اعلام اینکه اگر در حوزه های ارتباطات به خوبی کار شود رضایتمندی هم جلب خواهد شد تصریح کرد: از مدیران روابط عمومی می توان به عنوان یک مشاور قوی برای مدیر سازمان نام برد.

 

وی به نقش موثر انجمن در برنامه های سازمانها و ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت:انجمن روابط عمومی باید در همه حوزه ها فعالیت داشته باشد و خود را محصور به یک فعالیت خاص نکند.

 

مهندس محمدی شهردار زرند نیز در ادامه ضمن تبریک به اعضاء انجمن روابط عمومی شهرستان گفت: وجود نیروهای جوان ،با استعداد و هنرمند در روابط عمومی ها می تواند اینده ای روش را برای شهر و این انجمن رقم بزند.

 

وی گفت: خوشحالیم که پس از سالها این انجمن صاحب خانه ای شده است و می تواند برای برنامه های خود بیشتر و بهتر برنامه ریزی نماید.

 

محمدی با اعلام اینکه این انجمن می تواند در همه زمینه های فرهنگی، هنری، اقتصادی و تبلیغاتی یار و مددکار شهرداری و سایر ادارات یاشد تصریح کرد:از انجمن روابط عمومی می توان به عنوان یک نماد فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه نام برد.

 

منتخب شورای شهر زرند تصریح کرد: مدیر یک روابط عمومی باید از  هنر و خلاقیت در سازمان بهره بگیرد و در این خصوص با ابتکار و نوآوری اقدامات موثری را برای شهر و شهروندان رقم بزند.

 

مهندس محمدی شهردار زرند از راه اندازی سالن سینما ظرف چند ماه آینده خبر داد وگفت: آماده ایم تا در نشست های غیر رسمی و در یک بارش فکری از نقطه نظرات همه عزیزان بخصوص مدیران روابط عمومی در این راستا کمک گرفته و در همین راستا با راه اندازی گروهی از خبره های فن هنر قصد داریم نیازهای شهرستان را شناسائی و در خصوص رفعشان اقدام تا شهروندان با علاقمندی بیشتری در سایر امور شهری مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/ بخشی